SEVGİ DOLU BİR KİTAP
Daha bu sabah.Sağolsun Emine Uysal ( Emine45) vakit geçirmeden yolladı bana.. Bu güzel kitap Ptt Kargo ile elime ulaştı.
İnanır mısınız sayfaları çevirdikçe elimden bırakamadım.Çoğu öyküleri Edebiyat Defterinde bizlerle paylaşmıştı.
Sıcacık ,sade bir dil kullanmış .Buram buram Anadolu kokuyor satırların içinde.Fedakar,vefakar kadının bitmek bilmeyen seslenişi vardı .
İçinde renk renk çiçekler gibi özünden anılar serpiştirmiş usulca; öylesine içten ki ...
Okuyucu kendinden çok şey buluyor okudukça...Bazı bölümlerde eklenen kısa şiirler var ki öyle güzel ki...
En ilgimi çeken kendi düşüncelerinin yanı sıra karşısındakine yorum hakkı bırakıyor sanki ...sanki " siz olsaydınız ne yapardınız ? " der gibiydi.
Ben kitabı hemen okudum. Büyük bir heyecanla sizlerle paylaşmak istedim.
Sevgi öylesine anlamlı işlenmiş ki...
"Horla Lütfen " bölümünde annesine olan duyguları beni hem gülümsetti hem duygulandırdı.
Torunuyla bilgisayar öğrenmeye çalışması ve edebiyat sitesine üye oluşu; sabırla inatla yazmaya başlayışı...daha fazla detaya girmek istemiyorum çünkü biraz merak edin ...
Ben inanıyorum ki Emineciğim emin adımlarla merdivenlerden yukarıya çıkmakta. Kendisine tüm kalbimle başarılar diliyor kucak dolusu güllerimi bırakıyorum kocaman sevgilerimle...
YOLUN AÇIK OLSUN EMİNECİĞİM
NEŞE KIZILYAR
YORUMLAR
GÜLDESTE
Her hafta yaptığımız Salihli Sanat Dostları toplantılarına yaz tatilinin araya girmesi dolayısıyla ramazan sonrasına kadar ara verdik. Yoksa bu kitaba merhaba diyen ilklerden olurdum eminim. Sevgili hemşehrim Emine hanımın yayınladığı kitabındaki güçlü ifadelerini tahmin edebiliyorum...
Dosta desteğin bir abidesiydi paylaşımınız. Tebrik ederim Can Kardeşim. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
GÜLDESTE
yaban böceği
efendim sanalda olsa sayfada merhabalaşmadık bahsettiğiniz şahısla ama yinede bu sayfada olanları dost olarak bildiğim için kendilerine başarılar dilerim çok güzel duygu olsa gerek kendilerini sizin aracılığınızla kutlarım allah utandırmasın yüksek tirajlar yakalması dileğimle saygılarımla selamlarım
GÜLDESTE
Vefalı ablacığım benim. Henüz daha okuyamadım ama okumak için sabırsızlanıyorum. Emine abla, hayatımda tanıdığım en çalışkan ve kendini her manada geliştiren biridir. Başarılarının devamını diliyorum. Bu arada müjdeyi de vereyim. Benim kitabım da yakında çıkıyor. :)))
GÜLDESTE
Nermin Kaçar
GÜLDESTE
Sevgili Neşe, arkadaş dayanışması diye buna denir. Kitabımı alarak okuyup yorumlaman ne güzel. Beni ne denli mutlu ettiğini bilemezsin. Mesajını şirkette aldım ama işim o kadar çoktu ki sana dönemedim özür dilerim can.
Edebiyatdefteri bizim okulumuz ve çıkardığımız kitaplar da karnelerimiz olsun. Senden de bir kitap bekleme vakti geldi can.
sevgimle...