GUSTİLİ HOCA NIN MACERALARI (1)
HELAL SU
Güneşli bir yaz günüydü.Gustili hoca elinde hortum bostanı sulamakla meşguldü.Bunu gören komşusu Givili goca,hele bir hocanın yanına varayımda iki hanek edek.diye düşündü.Çekti ayakları hocanın yanına vardı.
-Selamın aleyküm hocam.
-Ve aleyküm selam komşu.dedi hoca.Hoş beş ten sonra.Havadan sudan sohbet ettiler.Derken Gustili hoca içeriye doğru döndü seslendi.
-Hunise yavrum susadım bir bardak su getir de içeyim kuzum.dedi.Hunise içerden tekrar seslendi.
-Dede elindeki hortumdan içsene buz gibi soğumuştur şimdi.Gustili hoca tekrar seslendi.
-Yavrum bu suyun saatini ters çevirmiştim bahçe bedava sulansın diye.İçerden bir tas helal su getir de boğazımdan haram su geçmesin.
By:imcinitas (her hakkı şahsıma ait bir maceralar dizisidir.Devamı vardır.)
YORUMLAR
Sahi mi,yoksa bu bir şaka mı hocam.......
Allah aşkına bunu bana bildir.Bu kadar cahillik olur mu?
Bunu san anlatanın şaka yapmış olma ihtimali yok mu.?
Dindarlar ve hocalar üzerine böyle hikayalerin bilerek uydurulduğunu,dolaylı yoldan dindarlığın taşlandığını,inananların cehaletinin dine maledildiğini ikiyüz yıldır yaşayan neslimize zulmettiğimizin ne zaman farkına varacağız.Velev ki böyle bir cehalet sözkonusu olsa bile bunun yaygınlaştırılmasının dince haram olduğunu biliyoruz sanırım.
saygılarımla.
hacı ali tarafından 3/15/2008 5:05:55 PM zamanında düzenlenmiştir.