- 1163 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SAVAŞ BİR OYUN DEĞİLDİR
Bir takım hesaplarını kapatmak isteyenler,başarısızlıklarını bertaraf etme gayreti içinde olanlar, savaş gibi,üzerinde milyon kere düşünülecek bir olgunun çığırtkanlığına soyunup,ülkesini ve milletini bilinmeyen bir akibetin içine sokamazlar.Zira bu vebal ağırdır.Taşınması güçtür.Hesaplarını bu mantık la yürütenler Tarihin lanetli sayfalarında yer almaya mahkumdurlar.
Savaş silah tüccarlarını ve savaştan beklentisi olanları nemalandırır.Bedeli ni ise masum insanlar öder.
Savaş bir oyun değildir.Savaş,miyonlarca masum insanın katledilmesi,doğanın yok edilmesi,börtü böceğin telefi,tecavüzler,açlık susuzluk,sefaleti beraberinde getirir.
Irak, bu gün halen gün ışığına çıkarılmamış hadiseler zincirinin en güzel örneği dir.Yakın tarihin ibretlik izlerini üzerinde taşımaktadır.
Yıllardır kirli emellerine ulaşmak maksadıyla Türkiye üzerinde oyun oynayanlar,boşa kürek çektiklerinin farkında olmadan iğrenç senaryolarına yenilerini eklemektedirler.
Devlet yönetimi kişisel hırslara dönüştüğü anda her türlü çöküş başlar.
Bu Vatanın tam bağısızlığı için mücadele vermiş milyonların hakkını inkar, kimseye bir şey kazandırmayacağı gibi,yaptığı eserleri yıkma gayretinde olmak,yok saymaya çalışmak da
hüsran doğurur.Bu tür faaliyetler küçük beyinlerin kendini oyalama gayretinden de öteye gitmeyecektir.
Bu Millet ne geçmişini,ne yüreğinde iz bırakanları asla unutmaz.Yapılan bütün olumsuz çabalar nafiledir.Daha o gün,bu günleri görerek Türk gençliğine nasihatler de bulunan ’benim naciz vücudum birgün toprak olacaktır’ veciz sözü ile bir ölümlü olduğunu unutmayıp ,büyük görev bilinciyle Ülkeyi sil baştan inşaa eden büyük komutan Atatürk,yine başka bir veciz sözü ile ’Yurt’ta sulh Cihan da sulh’ diyerek,barışın ne büyük bir değer olduğunun altını çizmiştir.
Savaş çığırtkanlığı yapanların,oraya gönderilen o uçağın gönderilme amacını,yapılan zaafiyetleri millete açıklama zorunluğu vardır.Eşkiya’yı görmeyen heronları,bitmeyen şehit haberlerini,suçlular serbest gezerken ,suçsuzların neden hala hapislerde tutulduğunu,insanları ötekileştirmenin hesabını verme zorunluluğu vardır.Fikri hür vicdanı hür nesiller yetiştirmek insanlık görevidir.
Eğer bir oyun oynayacaksak birlikte ,adı savaş değil barış olmalı,daha yaşanılası bir dünya adına,insanlık adına en büyük adımlar atılmalı.
Efendiler,sadece Haziran ayında verdiğimiz şehit sayısı 23 tür.Yirmiüç fidan la yirmiüç ocak söndü,yirmiüç anne baba,eş çocuk da o fidanlarla öldü.
Savaş oyun değil,çocuklarımız da piyon değildir
Savaş bir oyun değildir unutulmamalı.....
28.06.2012/izmir
ferhan erdoğan
YORUMLAR
dünyanın efendileri bizim ahır için savaş planlamışlardır
onun için bu fethullah ekibini başımıza getirmişlerdir.
bizim ahırdakilerde kendileri getirmişlerdir başlarındaki kasapları.
zorlamadan seçmişlerdir yahudi katillerini bu ahırın parlamentosuna.
ve askeriyemizden umut beklemeyin
onlar yalnız bizleri iyi döverler
başlarımıza geçirilen amerikan israil piç kondomlarını çıkaramazlar.
ne yapalım
bin tane savaş yapsalar hepimizin vereceği genede bir candır.
kurtuluşumuz tekkelere kaldı
çıkalım hep beraber çaput bağlamaya
ve beş vakit amiiiin çağıralım arapcılara.
hazindir türkün sonu
haziiiiin......