Anti-aldatma
O değil de;
Bugün kendimi apartmanın kapıcısı gibi hissettim. Hatta nerdeyse dairelere çöp toplamaya gidecektim. Sonrasında da ekmek, gazete, süt alabilirdim. Oldu olacak adımı da Feriha koyardık, tam olurdu.
’Sabah Fatma Hanım uyandırıyor... helva, ekmek, çay. Bana onlar bakıyor. Artık İstiklal’e de çıkmazdım...’ Da, mevzu o değil...
İnsanoğlu neden binanın anahtarını yanında taşımaz da her defasında ısrarla başkasının ziline basar. Nasıl bir psikolojidir anlamak zor...
Ya bu böyle sürüp gidecekti, ya kavga edecektim yada kapıyı açmayacaktım... c şıkkını seçtim...Tabii bu her daim c şıkkknı seçeceğim anlamına gelmiyor... itiraf edeyim, b şıkkını da kendime çok yakın hissediyorum.
O değil de;
Saygın bir adammış... zamanında(!)
Boşanmak istediği karısı başkasını öpmesin diye kadının dudaklarını kesmiş, yemiş. Korkmayın korkmayın, İsveç’te olmuş.
Bu adamı tecrit falan etmeliler...
O değil de;
Sağlık Bakanının ’Gözlerin görmediği halde sana iş vermişiz. Daha ne yapalım’ diye çıkıştığı görme engelli Nurullah Mehmedoğlu’nun, normal lise mezunu olmadığı gerekçe gösterilerek, yeni şirket tarafından iş akdinin feshedildiği belirtilmiş.
Öööleesine aklıma geldi birden, sahi milletvekillerimiz ne mezunuydu?
O değil de;
’Aşka ‘damga’ vuracak yüzük!
Aldatılma paranoyası yaşayanlara müjde! Artık eşinizin evden çıktıktan sonra yüzüğünü takıp takmadığı konusunda düşünmek zorunda değilsiniz.
Bir firmanın ürettiği bu yüzük, takılan parmağa yaptığı baskı sayesinde ‘married’ (evli) yazısını muhafaza ediyor. Böylece kolayca ortadan kaybolabilere de bir çare bulunmuş oluyor.
İnternetten 550 dolara satışa sunulan titanyum ‘anti-aldatma’ yüzüğünün bir ömürlük garantisi de yanında veriliyor.(Kaynak: Milliyet)
Aferin size... zeki şeyler... ahanda artık karada ölüm yok size...
O değil de;
’seni unutsaydım bekler miydim hiç/bir derdime bin dert ekler miydim hiç/şu sonsuz hasreti kalbime koyup/bir ömür boyu ah çeker miydim hiç’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Zamanında Şener Şen'in bir yılbaşı skeçi vardı...
"Aman aman aman bir mesele çıkmasın da" derdi ve herşeyi kabul ederdi...
bence de hep C..
Aman aman aman.. Bir mesele çıkmasın da...
Nasıl okuruz sonra burda yazarımızı?
Esma KAHRAMAN
:) yada çok ağır konuşup çok pis kalplerini kırcaktım ağlatçaktım onları...
Turgay COŞKUN
Saygılar...
O kapı zilini olayından çok çektim ben...Ama farklı bir sebepten...Ben komşumla daire 3 ü paylaşamadım...Nüfustaki kayıtlara göre evin 3 no lu dairesinde ben oturuyorum lakin adam girişte oturmasına rağmen kapısına 3 numarayı çaktı nedense..O bakımdan da sucudan tut da kargoculara kadar kim varsa adamın zili diye benim zile basıyorlar...Zil üzerinde isminizin olması da bir şey ifade etmiyor. Neyse Allahtan taşındı da kurtuldum.
Karısının dudaklarını kesen adamın olayını yazmakta çok geç kalmışsın...Ben boşanmadan yazsaydın ya...Aslında fena fikir değilmiş hani. ( Ya manyaklığın böylesine de pes...Oldu olacak göğüslerini de keseydi. )
Sağlık Bakanımıza da en kalbi muhabbetlerimi sunuyorum(!) bir özürlü vatandaş olarak .
Selam ve sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
bazı adamlar manyaklıkta tanımıyo... kadının biride diğer kadını kıskanmış ve kadının kızını ve kadını arabayla çarpıp öldürmüş. sonra hırsını alamamış soyunup arabanın önüne yatmış...
kalbi muhabbet lazım tabi...
:) iyi bayramlar.
Artık Çıkmıyorum İstikla'le
Sabah Fatma Hanım Uyandırıyor
Helva, Ekmek, Çay Bana Onlar Bakıyor
Odanın Hali Perişan Ben Perişan
Kimse Yok İşime Karışan
Ara Sıra Balkona Çıkıyorum
Fesleğenler Kuruduğunda Ocak'tı
Ben Baharı Bekliyorum
Ne Olduğunu Bilemedim
Bir Umudum Var Hala
Gözüm Şişelere Takılyor
Becerebilseydim Ne Ala
Bu Günlerde Böyleyim Ben, Yas Denen Şiirdeyim
Bir Köşede Gülüşün Var, Sırtımda Kanlı Bıçağın
Hiç Bir zaman Duyamayacağın
Duysanda Anlayamayacağın
Bir Çığlıkta Sana Birikiyorum
AYNA- Anlatmalıymış meğer
yazıyı okumaya başladığım anda bu çok sevdiğim şarkıyı hatırladım
kulaklarımda Ayna'nın sesi gözlerimin önünde sen
AYNA demişken onların bir de Severek Ayrılanlar diye bir şarkısı var:))
ona da bir şey yazarsın sanırım
yazı ile hiç alakası olmayan bir yorum oldu:))))
sevgimdesin arkadaşım
Esma KAHRAMAN
:) severek ayrılanları senin için bi konu bulurum da, laf aramızda severek ayrılmak diye bişi olmaz. ölüm varsa o ayrı tabi.. yoksa gazoz ağacı. o da bu mevsimde yetişmiyo...
:) kocaman sevgilerimle.
Valla o işte o zile basan benim arkadaşlarımın kapı numarasına bakmam sonra hangi zil gelirse basarım bir zile değil hem de birçok zile. Ama bezen dayanamam yolda gderken bir bina varsa ziline basar ben yapmamış gibi yürürüm. Ya da taksi çağırma zillerine basarım veya arabaların aynalarının ayarlarını bozarım. Sizin de arabanızın aynaları bozuluyorsa o benim yada zile basıp kaçan yada alarmı olan arabalara tekme atan benim. Bende böyleyim 23 nisan da benim bayramım
hadi sizde iyi bayramlar
Esma KAHRAMAN
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
kışın İstanbul'a gitmiştim. Kuzen Maltepe de oturuyor bende kızla onda kalıyoruz. Bakkala gidiyordum baktım yerde çam kozalağı nereden geldiyse bende yerde bir şey görmeyin tekmelerim ufaksa taş yada şişe kapağı su şişesi onları ayağımla tekmeleyerek yürüdükçe götürürüm. Kozalağı da öyle yapayım dedim. Kozalağa bir tekme vurdum hızlı vurmuşum yol kenarına park etmiş arabanın üstüne vurdu. Küt diye bir ses karşıdan da yaşlıca bir abla geliyor sesin geldiği yöne bir baktı arabanın üstünden kozalak yere yuvarlandı. Ben hemen havaya etrafa bakmaya başladım. O nereden geldi dedi bana bende herhalde şu binadan attılar dedim. Kadın söylenerek binanın penceresinden bakan kadınlara söylenerek fitti ben hemen oradan hızlıca topuk sokağı dönüp kaçtım. Arkamdan kadınların sesleri geliyordu binadakiler pencereyi açıp kavga ettiler.
.)))
Esma KAHRAMAN
bende sinemada pörtlek mısır atarım. :) pis bi huy işte
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
çete kurarız adı da fırlamalar çetesi olur
sami biberoğulları
Sen bu tip yazılar yazmaya devam et ki ben de öğreneyim o bizim zillere basıp da kaçan kimlermiş diye...Bundan sonra zor basarsınız artık...Kapıya bağladım pitbulu haydi gelin de göreyim.
Esma KAHRAMAN
Ben de anahtarımı hep unuturum sağ olsun komşularım kapıyı açar.Benim çıkmamı bekler iki de laflarız.Suç teknolojide kapılarımız bizi parmak izimizden tanımalı diyorum selamlar gönderiyorum..
Esma KAHRAMAN
sareyaprak
Yazıyı okurken ahaaa bir adını Feriha koydum cu daha deyiverecektim ki oda ne zaten belirtmişsiniz hımmmm hem esprili hem kavgacı kişiliğiniz var demek sahi ya burcunuz neydi sizin
Aldatılma paronayası evlilik yüzüğünlemi Aşka damga vuracak yüzüklemi geçecek ya şimdikilerde yüzük olmuş evli olmuş önemli değilki evliden zarar gelmez yeri gelir atarım başımdan diyo kızlar:)))kim takar Yalova kaymakamını:))oda değilde seni unutsaydım beklermiydim hiç demesenize o bilmiyorsa beklediğinizi en iyisi BEKLERİM HERGÜN BU SAHİLLERDE BÖYLE MAHZUN GÜN BATAR KUŞLAR DÖNER DÖNMEZ O YOLDAN BEKLENEN GERİ:))HAAAoda değil Bayrama kaç kaldı:))
Esma KAHRAMAN
burcumu bilmiyorum ki... değişiyo. teraziydim ama kimlikte başka, hastane kayıtları başka, nüfus kaydı başkaymış. annem sölediydi, ayvalar daha sararmamışmış....
yüzükle falan olcak işler değil...
'Mevsimler dönünce yaza
Kuşlar döner pişman
Şimdi sen mi ben mi
Kim suçlu kimse yar'