Aşk Dediğin...
Aşk dediğn Yüce Mevla.
Aşk duyguların en temizi en güzelidir,aşk manevidir,yürek sevgisidir.
Dünya üzerinde en güzel,en kutsal duygu aşktır.En büyük aşk ise Allah aşkıdır.
Yüce Allah,peygamber efendimize olan aşkını"LailaheillallahMuhamedunresulallah" dile yazdım adım ile adını diyerek dile getirmiş,Ya Muhammet senin için bu dünyayı yarattım demiştir.
Biz kullarında Allah ve peygamber aşkıyla yanmamızı istemiştir.
Aşk dediğin yanmaktır.
Bizleri yaratan Yüce Mevlamız Adem ile Havvayı yaratarak yüreklerine aşk ateşinide yakmıştır.
Bu yüce duygu ta o günlerden beri özelliğinden hiçbir şey kaybetmeden bu güne kadar yüreklerde yana,yana gelmiştir.
O öyle bir hasret yangınıdır ki vuslata erene dek sönmez.
Aşk insan yüreğinde tertemiz olarak yaşanır.
Aşk dediğin sadakattir,hoşgörüdür,affetmektir..
Gerçek aşkı yüreğinde yaşayanlar bilir.Kah gülerler,kah ağlarlar beraber.
Gün gelir birbirlerine küserler ama kısa sürer küsmeleri,çünkü aşk küsmeyi sevmez.
Birbirlerinin kusurlarını görmezler,birisinin yaptığı hatayı öteki görmezden gelir.
Birisi bilmeden bir hata yaparsa öteki aşk uğruna sevdiğini affeder.
Aşk yüreklere girdiği zaman aşık olanlar birbirlerinden başka hiçbir şeyi görmez,duymaz başka şeylerle ilgilenmezler.
Aşk dediğin,yaşanılması gereken yüce duygudur.
YORUMLAR
Aşk dediğin yanmaktı ,hemde parça parça bitmeyen sönmeyen bir ateşle yanmaktı..
yazı harika..kutlarım..