Bende böyle yaşadım...
Yaşadım .
En sevdiğim romanın ,yırtık ayıracı gibi yalnız.Olmadık yerlerinde tutuldum kaldım zamanın .Bazen korkumdan ,sırf korkumdan ,sayfaları cevırmedım.Okumaya bile değer bulmadığım satırlarda ki virgüllere astım hayallerimi.Kuruyup kaldılar için için.Haberim yok ,belki çoktan rüzgarlarda un ufak olup savruldular.
Yaşadım .
Bir değil bin kadın gibi sevgi dolu ve şevkatli.Sarıldım ,sanki ayrılık sözcüğüne yabancı bir dilde konuşuyordu sevdayı ,o vakit karşımdaki adam.Sarıldım ,gördüğüm tüm film yıldızları gibi içten ve dokunaklı .Siyah beyaz tüm filimlere ,pembe bir gözlükten baktım.Pembe gözlüğüme yakışssın diye kulağıma bulutlardan küpeler taktım.Güzeldim elbet .Güzelin güzeli var dediklerinde inanmadım.Öğrendim ki ,tüm yıldızlar perde kapandığında soluksuz bir yalnzılıkla kalırmış.Öğrendimki güzeller de yalnzı kalırmış.
Yaşadım ..
Dedim ya,
Sadece yaşadım...
Eksilerek çoğaldı hayatımın damarları .Kesiklerden çizklerden ,yara ve berelerden geriye derin morluklar kaldı .Bir sahaf huysuzluğu ile ,tum kenarı kıvrılmış kıtaplarımı attım.Acımadım çünkü acımadı yalnızlığım.Öğrenme hevesi ile okuyup durdukç
büyüyen göz bebeklerime takıldı hüzün yüzlü adamlar.Sevmenın kolay yolunu aradım ,kestirme zikzaklarla patikalar actım ,derin ıssız ormanlarda aramzıda kalan.Vardım elbet .Ama vardığım vadilerde vakıt sonu çaldı .Öyle bir çaresilikki diz boyu,yalnızlık bile yalnzı kaldı.Ses edemedım ,utandım .
Eh işte yaşadım
Kimi yaşar kimi ölür
Kimi sever kimi ...
Olsun yaşadım .
Çok şeyler söledim kısacık hayatımda .Kinayelerle dokundum kimi zaman ,kimi zaman derin derin iç çektirdim .
Çok şeyler...
Ah neler neler dedim.
Sanırım son noktadan önce ,buradan bakınca ilk dörtlüğe,içimden birşeyler aktı ,düştü yüzüm ,kaybetmek değil bu söylenir,arkasında da durulur ya dediğimin ,işte biraz bazen zor gelir.
Olsun yaşadım .
Bunada şükür...