Yıllarca bekledim
O değil de;
Karşı balkondan harika bir ses geliyor. Erkek sesi. Sanatçıyım diyene... Bide şarkıyı bilse tam olacak...
’yıllarca bekledim
boşuna
günlerce bekledim
boşuna
ra ra ra ra ra’
Sanat müziğiydi sanırım. Tek kelimeyle harika bir ses harika bir yorum. Şarkının devamı yok. Arkadaş başa sarıp sarıp aynı şeyleri söylüyor. Hatırlamaya çalışır gibi bi hali var...
Repertuvarım geniş olmasına rağmen bu şarkıyı hiç duymadım. Bu kadar güzel bir şarkı benden nasıl kaçar, çok hüzünlendim...
O değil de;
İstanbul’a misafir gelen bir dostumdan trafik için söylediği bir söze de çok hüzünlendim ve utandım,
- burada kimsenin kimseye saygısı yok...
Sanki başına geleceği biliyordu. Taksici beş dakikalık yolu yarım saatte gitti. Ve gitmek istediğimiz yere ulaşamadık. İndik ve yürüyerek devam ettik... Meğer korsan taksiymiş...
’Senden oluyor’ dedi... Gerçekten de ben ne kadar özen gösterirsem o kadar tersine gidiyor işlerim.
O değil de;
Akşam akşam şu Caponlara da uyuz oldum iyi mi... Neymiş, 7.3’e hazır olacakmışız. Hatta deprem yarın bile olabilirmiş... Felaket tellalı şom ağızlı pis adamlar!
O değil de;
Survivor’ın galibi belli olmuş. Nihat...
Neyse yaa... zaten yeşillik olsun diye yazdım. Hiç umrumda değil yarışması kazananı kaybedeni...
O değil de;
’yıllarca bekledim
boşuna
günlerce bekledim
boşuna
ra ra ra ra ra’
O değil de;
İyi bayramlar...
YORUMLAR
Adamın beklemek canına tak ettirmiş...
iyi ki sesi güzelmiş bari.. Çirkin olsa yanmıştın...
Turgay COŞKUN
Öncelikle vatandaşın derdini anlamamışsın...O bilinen bir şarkı değildi ki. Yeni bir bestenin ve de güftenin doğum sancılarıydı...Bir kaç güne mutlaka büyük bir bomba patlar.Hoş bu haliyle de çok güzel ya neyse...
Korsan taksiye binmek istemiyorsanız mutlaka bir kaç taksi durağı telefonu olsun cebinizde. Ayrıca çok belli zaten korsanlar...
Caponlara uyuz olmaya gerek yok..Biz misafirperver bir milletiz ya buyursun gelsin o 7.3 Ölen ölür, kalan sağlar bizimdir nasıl olsa.
En önemli haber Survivor'u kimin kazandığıydı...Ben uyumuş kalmışım..Sonuna bakamamıştım. Öğrendiğim iyi oldu...Nihat demek ha...Afferin kerataya.
Selam ve sevgiler.
Esma KAHRAMAN
:)))))) nihat iyi çocuk...
:))))))))))) iyi bayramlar.
Babamın anlattığı bir Karadeniz fıkrası vardı. Temel bir türkü söylüyor "saksağanın kuyruği, saksağanın kuyruği, saksağanın kuyruği de..."
Biri der ki "bu türkünün başka sözü yok mu?"
Temel de şöyle devam eder:" yere değiyi yere, yere değiyi yere, yere değiyi..."
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
:) iyi bayramlar.
Havaların bu kadar ısınması pek iyiye delalet delalet değil derdi bizim eskiler. Caponlara hak vermek lazım yol boyu bütün binalar yamuk.
Trafiği hiç sorma. Artık marketler trafikte kullanmak için araç yastıkları satıyorlar. Bir iki şişmede puff... Başının altına aldın mı tamamdır, gel keyfim gel. Nasılsa on dk. yolu yarım saatte gidiyorsun.
Hiç olmassa biraz kestir.
Bayrama da sahiden az kaldı.
:)
Esma KAHRAMAN
:)) iyi bayramlar.
Davidoff
Esma KAHRAMAN
Sana bir bayram hediyesi vereyim şarkının devamını bulayım sana yazayım sende o güzelsesli beye sözleri ver istedim adamda şarkıyı sonuna kadar söylesin sende keyifle dinle. Gougle amcama yazdım. Yıllarca bekledim boşuna şarkısına deneme yazısı diyor tıkladım BİNGO senin yazın çıktı yani senin bu yazın çıktı.
Bak buna neyse demiyeceksin
Sana şu şarkıyı gönderiyorum
Hadi yine iyisin iyisin
Ah seni Çankırılı seni
sevgiler
Esma KAHRAMAN
:) teşekkür ediyorum. iyi bayramlar.
sanırım trafikte kimsenin kimseye saygısı yok
bu özellik sadece İstanbu'a mahsus değil
benim yurdumun insanlarına has bir şey
hani bayramada az kaldı diyorum:))))
sevgilerimle arkadaşım
Esma KAHRAMAN
burada nasıl yaşıyorsunuz! dedi...
:) sevgilerimle.