- 587 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIN NERESİNDE DURACAĞINI BİLMEK
“ Dön bak geriye, bak da gör, her şey gezip tozmak, eğlenmekten ibaret değil. Dünya’nın içinde yaşayan tek canlı da sen değilsin ”.
Yaşadıklarınızdan sonra geriye dönüp bakmayı denediniz mi hiç, muhakkak ki sevinçleriniz de olmuştur pişmanlıklarınız da, peki bunlardan hiç ders çıkardığınız oldu mu?
Ya da ders çıkarmayı denediniz mi, sevinçleriniz zaten sizin için hayatınızın en anlamlı ve en yaşanabilir günleridir. Hatalarınız aynı şekilde devam ediyor ise burada bir problem yok mudur?
Hata yaptığınızı bile bile aynı hatayı tekrarlamak kendinize zarar vermekten başka bir şey değildir. Ama, bunu çözüm aramak yerine sorun haline getirmekte bir handikaptır. Dünyada hata yapan tek canlı sen değilsin.
Hayatta her şey çalışmak, ibadet etmek, uyku uyumakla sınırlı olmadığı gibi, gezip tozmak, yiyip içmek, giyinip kuşanmak, zevk ve sefa içinde eğlenmek de değildir. Nasıl ki bir su bardağını doldurduğun da suyun taşacağını bildiğin gibi, belirli bir noktadan sonra fazla olan her şeyin taşacağı da malumdur. Her şeyi yerli yerinde uygun bir şekilde değerlendirip yapabilmek, kişinin duruşunun, yapısının ve kararlılığının da göstergesidir. Baştan savma, plansız projesiz yapılan hangi iş başarıya ulaşmıştır.
“ Hiç bir şey geç kalınmış değildir, yeniden başlamak, kendine verdiğin sözü tutmaktır “.
Nazım UZUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.