BEYİN
Düşünmek ya da düşünmemek.İşte bütün sorun bu.
“Amaaan sen de her şeyi kafaya takıyorsun”
Beyin ne için var? Bedenin “boş oturma” kadrosunda değil herhalde.Böyle bir kadro varsa bile o kadroya atanacak o kadar çok eleman var ki!
Gördüklerini beyinden saklayan göz.Duyduklarını beyine anlatmayan kulak.Beyinin tüm önerilerini hiçe sayan dil.
Düşünme , gazete ve kitap okuma.Tiyatroya , sinemaya gitme.Ne gerek var.Gez , toz , şarkı dinle , şarkı söyle , dans et.
Düşünme ve harca.
Düşünme ve konuş.
Sen hiçbir şey düşünmeyesin diye , seni düşünen insanlar çok bu dünyada.
Sen düşünme diye bilgisayarlar, televizyonlar , radyolar.
Sen düşünme diye var internet.
“Biz düşündük sen zahmet etme , bizim gibi düşün.” diye tüm diziler , filmler.
“Duygularını bizim düşündüğümüz cümlelerle ifade et.” Diye tüm mesajlar , şarkılar.
Sen düşünme , sen çalış bizim kurallarımızla.Sonra getir paraları , biz her şeyi düşündük senin için.Yetmezse kredi kartını kullan , bankadan kredi al.Aileni zorla , konu komşudan borç al.
Sana bunun yanlış olduğunu söyleyenlere inanma. Onlar geri kafalı insanlardır.
Sen düşünme.Çanakkale yaşadığın ülkede bir ildir.Plaka numarası 17 .’dir.Marmara bölgesi’ndedir.
23 Nisan ve 29 Ekim tatil günleridir.
Kurtuluş Savaşı bir destanın başlığıdır.
“Sevgi” bir bayan adıdır.
Yalnız türkülerde geçer “sevda”
Orhan Veli “Gözleri kapalı dinledi ” İstanbul’u.
Sen de gözlerini kapa.Hatta kulaklarını da.
İnsanları görme , duyma varoşların sessizliğini.
Çok canın sıkılırsa senin için sevebileceğin hayvanlar bulduk bak , biraz da ağaç , çiçek , böcek. Ama sadece birazcık sev.
Ve sonra …
Sigara dumanı değmemiş akciğer gibi güzelse , düşünce değmemiş beyin.
Ne güzel salatası olur , lütfen kullanıp kirletmeyin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.