- 2003 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mutlu Olmak Ve Hayata Sımsıkı Sarılmak İçin Bir Çok Nedenim Var.
Bu gün benim doğum günüm;
Dünyaya gelişimimin 47 yılını geride bırakıyorum.
Geriye dönüp baktığımda hüzünlerim ve sıkıntılarım olsa da iyi ki bunları yaşamışım diyorum.
Çünkü yaşanan her şey bizleri biraz daha olgunlaştırıp,daha hoşgörülü olmamızı sağlıyor.
Şimdi bana sorsanız mutlu musun diye vereceğim cevap evet olacaktır.
Mutlu olmak için bir çok sebebim var çünkü..
Bu dünyaya gelipte bu gün doğum günümü yaşamıyor olsaydım şayet,yaşamımda gelişen bütün güzellikleri de kaçırmış olacaktım.İşte bütün bu güzellikler için hüzünlerimi ve sıkıntılarımı hiç yaşanmamış sayıp geride bırakabilirim.
Çocuklarım bana her ne kadar her şeyi iyi yönünden görüp polyannacılık yapıyorsun deseler de ben hayatın güzel ve yaşanması gereken yönlerini seviyorum.Kırgınlıklarımı içimde gizleyip yaşanacak güzellikler bulmaya çalışıyorum.
Bazen düşünüyorum eğer doğmasaydım neleri yaşamam mümkün olmazdı diye,
Eğer doğmasaydım mutlu ve huzurlu bir yuva kurup harika bir eşe sahip olamazdım,bu bile yaşamak için güzel bir neden..
Canımın can parçaları,gönlümün yegane sahipleri,olmazsa olmazlarım ve canımı yollarına adayacak kadar gönül verdiğim iki evladım bu gün dünyada olmayabilirdi ben doğmasaydım.
Oğlum benim karabiberim hiç doğmazdı ve ben ilk annelik sevincini hiç yaşayamazdım.Anne olmanın o müthiş hazzını hiç bir zaman yaşayamazdım.
Kızım benim tek nefesim,prensesim gözümün bebeği göznurum olmasaydı kız evladının verdiği mutluluğu da yaşayamazdım.
Evlat sahibi olmanın o müthiş gizemini çözemezdim.
Kısa yaşamında bizlerde ayrılan nur içinde yatsın babacığımı tanıma fırsatım hiç olmayabilirdi.
Anneciğim olmazsa olmazım her zaman benim yanımda olduğunu görmemde mümkün olmazdı.
Abiciğim yegane can damarım,kardeşim onsuz olmazdım herhalde..
Dostlarım,arkadaşlarım çevrem hiç birisi yaşamımda olmazdı eğer ben doğmamış olsaydım...
Mutlu olmak için o kadar çok sebebim var ki neden negatif düşünüp huzursuz olayım.Neden Rabbimin bana emanet ettiği yaşamımı iyiliklerle donatmayayım.İşte kısaca anlatmaya çalıştığım bu güzel nedenlerim için bile iyiki doğmuşum ve bu dünyaya gelmişim diyorum..
Benim için güzel olan bu günde doğum günümü kutlayan tüm arkadaş ve dostlarıma da şimdiden teşekkür ediyor saygı ve sevgilerimi sunuyorum..
23 Haziran 2012
Gülgün Solmaz
YORUMLAR
Doğum gününüz kutlu olsun, sevdiklerinizle daha nice mutlu yıllar..
İyi ki doğmuşsunuz da sayenizde bu güzel yazıyı okuduk...
sevgiler...