Bazıları doğuştan ...
Bazıları doğuştan yaslı doğar.gözleri hep nemli,cümlelerinin sonu hep kafiyelidir.şiire yeteneklidir ve her şarkıya yakışır sesleri.avuçlarında çok çekmiş kader çizgileri varmış gibi kirbiklerinden gönüllerine örtülü matem ,birtek,bağlama üstüne vurulan tefin herbir titireyişinde dağılır, uçar gider.
Bazıları doğuştan hasret doğar.uzaklar kokar,esen rüzgarlarında şehirlerinin.bilmedikleri topraklara ayak basacak olmanın verdiği heves hayata bağlar onları.görecekleri her yeni yüz,ibadet etmenin merhaba deme şeklinde buluşur hafızalarında.ne yapsalar giderler...hani zaman dursa ....Gönülleri gider...
Akılları gider...
Rüyaları gider...bir gün ve tekarar tekrar kavuşmak hevesi ile başka başkalara.
Bazıları doğuştan aşık doğar.gözleri hep puslu dudakları titrek yanakları al.kalplerinin orta yerinde karınca cukuru.etrafta kırık dökük aşkları arar gözleri.kiminin yarım kalmış umudunu ,kiminin yüzüne yakışan hüznünü sırtlanır getiriler kalplerinin orta yerine..karınca kırıntısı misali...
Bazıları doğuştan yakışır dost sofralarına ve azının elinde durur rakı ,ayın denizin üstünde durduğu gibi dingin. bazıları doğuştandır.ben onları yüz çevirmelerinden tanırım,türkü dinleyişlerinden ,uzaklara dalışlarından,aşklarına şiir yazışlarından.
Türlü türlü hallerinde ,türlü türlü fikirlerimin.
Karınca kırıntıları dolu kalbimin .
Bana her ozan tandık,her şair kapı komşusu...
Bazıları doğuştan ....
YORUMLAR
Bazıları doğuştan hasret doğar.uzaklar kokar,esen rüzgarlarında şehirlerinin.bilmedikleri topraklara ayak basacak olmanın verdiği heves hayata bağlar onları.görecekleri her yeni yüz,ibadet etmenin merhaba deme şeklinde buluşur hafızalarında.ne yapsalar giderler...hani zaman dursa ....Gönülleri gider...
Akılları gider...
Rüyaları gider...bir gün ve tekarar tekrar kavuşmak hevesi ile başka başkalara...
tek kelime ile harika...böylesine hoş bir paylaşımın yorumsuz kalmasına üzüldüm..ama ilk yorumu yaptığım içinde sevindim (:
bazılarımız güzel yazılar yazar,anlamlı yerini bulan , içinde hasret,gurbet,ayrılıklar ve sevdalar barındıran..
bazılarımızda bu güzelliklere yorumu ile eşik eder (:
yüreğine sağlık olsun..