bir arkadaşıma mektup....
Merhaba arkadaşım...
Uzun zaman oldu değil mi görüşmeyeli.Hemen hemen üç ay falan.Bakma öle hemen hemen üç ay dediğime canım, bu gün tam üç ay oldu.Evet saydım,yokluğunun her gün doğumunu,evet bu gün tam üç ay oldu.He bu arada kusura bakma ağız alışkanlığı işte, canım dedim sana,arkadaşımdın demi artık sen.Olsun ona da bir gün gelir alışırım,kendimi zorlayarak.Yani her telefon çaldığında,her mesaj geldiğinde sensin deyip elim ayağıma dolaştığı o günleri unuttuğum gibi alışırım.Aslında biliyorum kendimi kandırıyorum bu dediklerimle,alışamadım halen bir titreşim olduğunda telefonumda senden bir haber vardır diye heyacanlanıyorum.
Artık yazmayacağım demiştim kendi kendime,senin bana artık bitsin ilişkimiz arkadaş kalalım seninle dediğin günden beri,gitmiyor kalemime sensiz bomboş kalan ellerim.En son şiir defterimin arasında bırakmıştım,hani senin en sevdiğin şiirimin vardı ya işte onun olduğu sayfada kalmıştı kalemim.Bu gün şiirlerimi okurken denk geldi elime kalemim,ve başka neler buldum o defterin içinde biliyor musun ? Hani kalp şeklinde bir çikolata kutusu açmıştık seninle ve kutunun yarısı boşaltmıştık yerken.Sen bana ikram ediyordun nazik ellerinle bende sana yediriyordum.İşte o çikolataların dış kapları vardı ya hani üzerlerinde ingilizce cümleler yazıyordu, o cümleleri birbirimize okuyup gülüp eyleniyorduk.Ben bir çikolata kapını alıp içinede senin senin omuzlarına dökülmüş saçlarından bir kaç tanesini alıp o kapın içine sarmıştım,o kabın dışında “i miss you” yazıyordu evet seni özledim yazan o kap geçti elime, açıp kokladım içindeki saç tanelerini biraz çikolata aramosu ve sen kokuyordu hala o saç taneleri.
Ve bir kaç tane de resmimizi gördüm o sayfaların arasında,hani bir gün bir mahallenin köşesindeki fotoğrafçının önünden geçerken bir değişiklik olsun diye girip çektirdiğimiz o fotoğraflar geçti elime.Sen ve ben birbirmize bakıp gülüyorduk,garip garip pozlar veriyorduk ,işte o resimler.Kızmadın değil mi ? Hala o resimleri sakladığım için,dedim ya şiir defterimin arasında kalmış orada rast geldim.Rast geldim diorum çünkü son günlerde çok sık olur oldu bu rast gelmeler.Rüyalar da rast gele seni sık sık görmeler,yaşadığımız anlar rast gele aklıma geliyor gülüyorum kendi kendime ve uzun bir iç geçiriyorum.Etrafımdakiler bakıyor gülmelerime anlam veremiyorlar.
Neyse nerden nereye geldim.Halini hatrını soracaktım.Nasılsın arkadaşım iyisindir umarım ? Tatilin nasıl geçiyor ? Dikkat ediyorsun değil mi kendine ,bak çok çabuk hasta oluyordun önceleri , şimdi sıcaktır oraları dikkat et kendine.
Beni sorarsan,hep aynı sıradan derdim ya artık değil,sıhhatim falan öyle değil yani sıradan.Artık alışılmısın dışında görüyorum kendimi,hep bir yanım eksik gibi geliyor son günlerde,çıkmıyorum insanların içine de eskisi gibi. Kapattım kendimi eve sigarayı sigaraya ekliyorum ve alışmaya çalışıyorum senin arkadaşım olduğuna....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.