Alo orda mısın(2)
’Ya Murat beni görünce beğenmezse’ diye panik oldu. Offf aklı karma karışık olmuştu. Yüzündeki bütün makyaj da annesinin hışmına uğramıştı. Telaşla taksiye bindi. Sırtına taktığı okul çantasını telaşla açıp evden çıkarken aceleyle içine attığı pembe rujunu çıkararak sürdü.
Buluşacakları yere gelmişti. Arabadan indi ve telefonla Murat’ ı arayıp kafenin önünde beklediğini söyledi. Murat ondan önce gelmiş kafede bekliyordu. Telefon onu da çok heyecanlandırmıştı. Apar topar sigarasını söndürdü merdivenlerden koşar adım inerek telefon yardımıyla Nazan’ ı buldu.
Murat tam da düşündüğü gibi kendinden en az on yaş büyüktü. Uzun uzun bakıştılar konuşmadan. Sonra selamlaştılar ve birlikte kafeye gittiler. Birbirini yıllardır tanıyor gibiydiler. Konuşuyor kahkahalar atıyor şakalaşıyorlardı. İkisinin de keyfine diyecek yoktu. Ayrılık vakti geldiğinde hüzünlendiler ama yeniden görüşme fikri içlerine su serpti. Vedalaşarak ayrıldılar.
Nazan hayatının aşkını bulduğuna inandı. Korktuğu başına gelmedi. Murat ondan çok hoşlanmıştı. Bir sonraki buluşmayı iple çekmeye başladılar. Her buluşma aralarındaki aşkı biraz daha körüklüyordu. Artık buluşmadan sonraki ayrılıklar ikisine de acı vermeye başladı.
Buna bir çözüm bulmalıydılar. Akıllarına gelen tek çözüm evlilikti. Bu nasıl olabilirdi, Nazan daha liseyi bile bitirmemişti. Ailesi ne derdi, karşı çıkmazlar mıydı? Hem yaşı küçüktü hem de Murat’ ın yaşı Nazan’ dan çok büyüktü.
Bunları düşündükleri zaman umutsuzluğa kapıldılar. Nazan, ’devreye annem girmezse bu iş hayatta olmaz’ dedi. Önce annesini ikna etmeliydi, annesi de babasını.
Murat’ ın da aklına yatmıştı. Onun böyle bir sorunu yoktu. Okulunu bitirmiş kendi işini kurmuştu. Ailesi sık sık ona kız bakmaya gidiyordu. Murat hiç birini beğenmemişti bugüne kadar. Annesi babası yaşlı insanlardı, ’torunumuzu ne zaman kucağımıza alacağız’ diye sitem ediyorlardı.
Bu evlilik fikri ailenin çok hoşuna gidecekti...
YORUMLAR
Konu güzel de... Beni en çok anlatım ve imla ilgilendirdi... Siz bu dalda eğitimlisiniz sanıyorum. Değilseniz de tebrikler iki kat... Allah vergisi demek ki derim :)
Şu sıralar herkesin artık konuşacak arkadaş bulamama sorunu olmadığı için pek uygulanmasa da, 30 yıl öncesi çok olurdu rastgele telefonla aramak. Hele de gecenin bir vakti ve tatlı uykulardayken...
Merakla bekliyoruz diğer bölümleri.. Ya da bir yorumda dediğiniz linkleri...
Selamlar...
Esma KAHRAMAN
Turgay COŞKUN
Esma KAHRAMAN
:)))))))))))))))))))))))))) şaka gibi...
Turgay COŞKUN
Sevgiler...
"İlk defa" hayırlısıyla "o değil de" demeden başlayıp biten bir yazı okudum.
Yoksa ruhunuzu uzaylılar mı ele geçirdi?
???
Bak öyle bişi varsa hangi uzaylılar söyle ne olur?
Benim " Sdonofoxiq" ve " Üranüs " bölgesinde tanıdıklarım var.
Yani "içerde adamımız var" ,hallederik.
Selam ve saygı ile ...
De iyi bayramlar...mı?
Esma KAHRAMAN
ben bu seriyi daha önceden yayınlamışım yaa... yaşlılık işte.. bu mükerrer olcak. en iyisi bu bölümde kesmek.
Esma KAHRAMAN
offf dedim heyecanlı bir filmi izlerken elektrik kesintisi gibi sonda kaldım....Hemen ama hemen elektrik gelsin....okunası harika bir yazı...merakla bir sonrasını bekleyeceğim....bu kadar başlangıçtan sonra ortada bırakmazsın umarım bu okurunu....
Eline yüreğine sağlık...kutlarım...
Esma KAHRAMAN
:) sevgilerimle.