- 473 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ROMANDAN UYARLANMIŞ BİR SENARYOYUM
Yokluğunda sürgün, hayallerine mahkum ve kabulüne diz çökmüş bir ismim var baktığın her yerde artık. Romandan uyarlanmış bir senaryoyum. Özetiymişim ben bu hayatın . Şimdi yönetmenliğinde, görüntüye döküldü tüm gerçeklerim en ince ayrıntılarıyla. Ve duygusal dakikalar akıp geçecek zamanın beyaz perdesinden. Ne acı ki bu kamera ters açıdan alıyor en güzel sahneleri.
Siyah beyaz umutlarındayım şimdi. Ölmemek için kalıyorum kirpiklerinin isabet ettiği kalbimle dimdik, ayakta. Gök kubbe küskün bu sahnelere, çekimlerim zorlaşıyor inatlarında. Ne umutlar ölüyor kelimelerimde, hayallerini daha güzel yaşamam için. Bir romandım ben seni tanımadan önce. Herkes kendi filmini çekerdi adımı aklında tutmak için. Şimdi her şeyim senaryoya döküldü. Yokluğun film yaptı bendeki varlığını. Bütün kurallar alt üst oldu bizde. Bekleyişimi yazan bir sayfam bir dakkaya değilde bin ömre denk geliyor artık. Sabrım taşıyor her güneş doğuşunda makyaj yapan yarınlarıma doğru. Ben sadece bir senaryoyum şimdi romanken bin olan dümyamı yönetmenlik yapıp "bir" yapman için ve en güzelide o "bir" in sonunda sen olman için.
Yorgunluk nedir ki yolunda yürüyen ayaklarıma? Uykusuzluk nedir ki gace gündüz sana doğru ilerleyen çekimlerimde? İnancım var, sonu mutlu bitecek bir filmdir bu. İnanmazlıkların inanacak, boş yere bunca zamanı heba ettiklerine. Ve çırıl bir kauşmamız olacak bir gün tüm sinemalarda. Senden tek dilediğim seçtiğin oyuncular biz olmaya çalışmasın, belki daha güzel bir senaryo yazar hayat bize sil baştan. Beraber oynarız bu filmde zamanın yönetmenliğinde. Romandan uyarlanmış bir senaryoyum artık, devrik cümleler gibi yarını bekleyemeyen ama yarınları daha güzel eden.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.