- 801 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK ÖNEMLİ DEĞİL
Uçak Düşmüş.. Canımız sağolsun
Durun bakalım daha başımıza neler gelecek..türkiye cumhuriyeti devleti dünyada 3.büyük orduya sahip..amaa o gücü kullanamıyoruz...çünkü dış ülkelere gebe durumda bir ülkeyiz..nerede o çanakale ruhu,nerede kurtuluş savaşı ruhu..nerede ATATÜRK.((biz milli duygularımızı çanakkalede,sarıkamışta,kurtuluş savaşında bıraktık..artık önüne gelen mehmetçiye kurşun sıkıyor,başına çuval geçiriyor,istikbal artık göklerdede yok,denizdede yok,karadada yok...rahat uyu atam..bize amanat ettiğin bu ülkeyi layıkıyla koruyamıyor,kafirlere peşgeş çekiyor,her önümüze gelene bulluç attırıyoruz.(bulluç bizde parmak.)ee hal böyle olunca..milli duygularımızı seferber edecek liderimizde yok..bunlara anında cevap verecek ruhda yok bizde...durun bakalım yarın kim bize ne şekilde bulluç atacak ve biz dünya arenasında korkalık ruhumuzla kimlerin kapısını çalacağız...önemli değil bir uçak düşmüş.bir kaç ay sonra unuturuz....azcık tazminat alcağız diye herşeye göz yumarız........satacak ne kaldıki,?bari israil gemi vursun,suriye uçak vursun,bizde ordan alcağımız tazminatlarla,memurun askerin maaşını ödeyelim artık başka bir çözüm kalmadı...
metin vardı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.