Son hedef Türkiye
Toplumları , Uzun yıllar alıştıkları düzenlerden belli bir zaman alıkoyduğunuzda ; İlk zamanlar , neyin ne olduğunu anlamaya çalışıyorlar ..!
Sonra , kaybettikleri ile başbaşa kalıyorlar ..
İşte çöküntünün başladığı zamanlar , bu zamanlar ;
MISIR :
-------------------------
Mısır’da var olan ABD yanlısı sistem , Etrafındaki tüm global sistemleri bile yenerek ; dünyanın en çok ziyaret edilen bir pramitler diyarı haline gelmiş ve bir turizm cenneti haline gelmişti ..! Bakalım bu günki haline ....
TUNUS :
-------------------------
Bütün dünyaya hurma ve zeytin satan , Fransız yanlısı bu sistem kendi halinde güzel güzel yaşarken ; Bakalım bu günki haline ...
CEZAİR :
-------------------------
Fransızlar ile , bütün olanlara ragmen bir sistem kuran ve nifusunun nereyse % 35’i avrupada yaşayan ve/veya Nifusunun neredeyse %100 ’ü fransızca bilen cezair bu gün ne durumda ...!
Ve bütün bunlara ragmen bizim için inanılmaz bir pazar olmaya başlamıştı..!
Bakalım , bu günki haline...
LİBYA :
-------------------------
İnanılmaz derecede agressif yapısıyla kendisini dünyaya kabul bile ettiren Kaddafi , Ülkesinde 2009 yılında ; Yalnızca Üniversitelerine 70. Milyar dolar harcayacagını açıkladıgı zaman , benim bile takdirimi kazanmıştı..!
Bu , Çöl bedevisi bile bu ölümsel muameleyi hak etmiyordu..
Bakalım bu günki haline ....
SURİYE : (Sondan bir önce)
-------------------------
Arabı ile , Kürdü ile , Ermenisi ile , Süryanisi ile , Sünnisi ve Şiası ile Osmanlı kalıntısı olan Suriye ; pek dostumuz olan fotograflar vermemiştir..!
Ancak derdi olmayan komşu , Seni en az ugraştırandır..!
Bakınız bu günki halimize...!
AYIKLA PİRİNCİN TAŞINI
-------------------------
Neredeyse , Ekonomimizin yarısını işgal eden ; Kürdistanın yeniden imarı projelerimizle ugraşırken kendi Cumhuriyetimizin geldiği noktaları fark edemedik ..!
Sistem o denli güzel ve haince çalıştırıldıki , bizler kendimizi Kürdistan’a hizmet eder konumda buluverdik .. İşte , Gerçek emperyalizm bu ...!
Bize arka çıkacak olan sistemler bize kendi ellerimizle parçalatıldı .!
Bu parçalar kendi sistemlerini yeniden bir araya getirmeye çalışırken bizim sesimizi bile duyamayacak halde olacaklar..
Yukarıdan haritalara bakmayı öğrendiğimizde , Bizim önderliğini yaptıgımız Arap baharı haritasının ; Eski Osmanlı haritası oldugunu görebiliriz..!
Biz , Osmanlı olarak O’ haritayı milyonlarca müslim kanı ile bir araya getirdik. Ve bu gün ; Yine müslüman kanı ile ayrıştırılıyor ..!
SON HEDEF , TÜRKİYE ;
--------------------------
Elbet , dilim varmıyor da ;
Zaten bizi , kendi aramızda bile bölünmeyi konuşturur hale getirdiler ..
Ve ; bize biçilen süper güç kaftanı ile bir sadrazam atadılar ..! İslamiyet’e ait olduğunu düşünerek bizede empoze ettikleri bir , Şeyh-ül-İslam’ı da avuçlarının içerisine aldılar .Bundan sonra takip edilecek , Yurtta sulh - Cihanda sulh direktifide olmayacagına göre son hedef Türkiye ...!
Toplumları , Uzun yıllar alıştıkları düzenlerden belli bir zaman alıkoyduğunuzda ; İlk zamanlar , neyin ne olduğunu anlamaya çalışıyorlar ..!
Sonra , kaybettikleri ile başbaşa kalıyorlar ..
İşte çöküntünün başladığı zamanlar , bu zamanlar ;