AKIYOR ZAMAN
Yine seni aldım elime yine küstü bana bütün sözcükler. Son haddindeyken zevk-i diyarda aşk, ben seni sakladım en kuytu köşelere. Ben sessiz sen sessiz. Gökyüzü, gece hepsi suskunları oynuyor şuan. Ve susuyor zaman.
Neden küstü masallar. Annemden dinlerken ne kadar masumdu orada hayat. En kötüleri bile vardı hâlbuki. Arafdayım sanki şuan. Cennet ve cehennemin tam ortasında gibi hayaller rüzgar bastırmış çığlıklarını.
Nereye baksam dağ nereye baksam deniz oluyor gökyüzünün zifiri karanlığı. Yıldızlar sıralanırken bir bir hayaller oluşturuyorlar bana, uğraşmama gerek yok umut olup gülümsüyorlar uzaktan. Sonra gözümü açıp kapattığımda yoklar yine kaybolmuş gecenin zifiri karanlığında, onlarda yenik düşmüşler acılara.
Yapayalnızım şimdi. Hangi hayale daldıysam bitap hangi sevdayı aldıysam elime kül oldu avuçlarımda. Sınanıyor muyum yoksa kefaret mi yine günahlarıma.
Yanıyorum yandıkça yoruluyor yoruldukça yeniliyorum hayata ve akıyor zaman.
YORUMLAR
Hüzünler mi satırlarda kanayan, yalnızlıklar mı buna sebep? Gökyüzünde yıldızlar göz kırparken birbirlerine, salıncaklarda sallanırken umutlar ellerin b omboş kalması mı yazdıran bu acı satırlar? Yüreğime dokundu... Kutluyorum, saygılar..
y.a55
Yapayalnızım şimdi. Hangi hayale daldıysam bitap hangi sevdayı aldıysam elime kül oldu avuçlarımda.
Yanıyorum yandıkça yoruluyor yoruldukça yeniliyorum hayata ve akıyor zaman.
Yine bir yürek çığlıgıydı sayfalara düşen
Ruhumda ince bir sancı duygular isyanda anılar tazelendi yürek sesinizle
Kutlarım ve nice başarıların yolunda yolcu olmanı dilerim
Kalemin güçlü yüregin gül yaşamın mutluluk olsun dileklerimle Mutlu kal