- 954 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT GÜZEL
Mutlu olun mutlu yaşayın, mutlu olmak için çaba sarfedin, ufacık şeylerden heyecan duyun,heyecanlardan memnun olun. Hayat güzel..yaşamak kolay olmasa da, yaşama renk katalım, olumlu düşünelim güzel görelim..biraz da polyanna oynayalım, şükredelim inancımızı kaybetmeyelim. Gülelim gülümseyelim, paylaşmayı unutmayalım. Kendimiz gibi olalım olduğumuz gibi görünelim..hatalarımız olabilir..örnek olalım örnek alalım.Hayvanları koruyalım, doğayı var edelim. Sevelim sevilelim. Doğrularımızdan taviz vermeyelim.
NURGÜL SOYDAN
YORUMLAR
İnsanlık adamın kendisinden olmalıdır.Hayatın can damarını teşkil eden sevgi,saygı ve iletişim ilişkileri doğayla örtüştüğünden bir ütüpya dünyasında insan kendisini görür gibi olur..
Yaşamayı bilmek ve yaşamanın verimlilikleriyle tanışmak...Hayatın tüm güzelliklerini yaşamak...
Yaşayanlara helal olsun derim...
Fazla derinlikler girmek istemedim.Gözlerin buharlaşmasını istemem,yaşayan yaşamayanların halini bilmez işte...
Sevgi ve selamlarımla...
NURGÜL SOYDAN
dost46
İnsan halını anlıyorsunuz,ne yazık ki,paylaşacaklarımız olmalıdır belli bir yerde...
NURGÜL SOYDAN
Sevgi, sevmek, sevilmek içtikçe hazzı azalmayan, tükenmeyen bir pınar gibidir..…..Anlamak, anlatabilmek, anlaşılabilmek ve güvenmek bu bütünlük sağlandığında oluşan sevgi ve saygı çemberi sonsuzdur. Duyarlı yüreğinizi ve değerli kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
NURGÜL SOYDAN
NURGÜL SOYDAN
Şu an işyerimdeki odamdayım ve burnuma hücum eden manolya kokusu mutlu etti beni !
Tebrikler bu yazıya, keşke daha uzun olsaydı... :)