- 951 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KADINLARA SOSYAL GÜVENCE ŞART
Bu yazımda hanımlara seslenmek istiyorum.Genç yaşında eşini kaybetmiş ve müthiş bir hayat mücadelesi vermiş bir kadın olarak.Evli olsun bekar olsun mutlaka her kadının belirli yaşlara geldiğinde maaşı sosyal güvencesi olması şart.Harika bir hayat yaşarken birden herşey değişebilir.Bir kadın çalışmasa bile eşinden kendisi için isteğe bağlı sigortaya primlerini odemesini istemelidir.Çalışanlar zaten emeklilik geldiğinde maaşlarını alma ve maddi özgürlüğe erişme gücünü buluyorlar.Ne olur ne olmaz dünyanın bin türlü hali var deyip kendini kimsenin eline bakmadan muhtaç olmadan yaşayacak duruma hazırlamalıdır.Gençken ve herşey yolundayken düşünemediğimiz bu çok önemli durum olgun yaşlara geldiğimizde bir tokat gibi vurur yüzümüze.
Genç yaşta eşini kaybetmiş biri olarak çocuklarını yalnız büyütüp evlendirmiş bir kadın olarak şu günlerde yalnız yaşamaya başlayınca maddiyatın da veya maaaşın da ne kadar önemli olduğunu anlamış biri olarak tüm kadınları uyarıyorum...kendi maaşınız olmalı mutlaka.Eşinizden veya babanızdan bir maaş alsanız bile evlenmeye kalktığınızda bu maaş kesilir ve tekrar evlenmekten çoğu kez bu yüzden vazgeçersiniz.Ama kendi maaşınız olsa korku yok geçinemeseniz bile sadece manevi hayal kırıklığı ile ama!!!elinizde maaaşınızla dönersiniz.
Şu günlerde eksik günlerim olduğu için biraz daha prim ödeyip emekli olabileceğim inşallah.Gençlik su gibi geçip gidiyor.Çocuklar evleniyor.Yalnız kalıyoruz.Hele birde önemli bir meşguliyetimiz varsa yol ,kıyafet gibi masraf artıyor.Hayatımızdaki insanları seçerken de eşimizi,sevgilimizi hep bilinçli olmalıyız.Yıllarımızı verdiğimiz uğruna fedakarlıklar ettiğimiz insan bize sırtını çevirdiğinde ne yaparız...Maddi durumumuz iyi iken herşeyimiz muhteşemdir.Bir sıkıntıya düşün de bak ne dost kalır ne sevgili,aman dikkat edelim hanımlar.Elimizde maaşımız olsun ,hastalanınca bakılabileceğimiz sağlık güvencemiz mutlaka olsun.HERKESE SAĞLIKLI ,MUTLU ,HUZURLU BİR ÖMÜR DİLERİM.
NURTEN CAN
YORUMLAR
KADINLARA SOSYAL GÜVENCE ŞART
Bu yazımda hanımlara seslenmek istiyorum.Genç yaşında eşini kaybetmiş ve müthiş bir hayat mücadelesi vermiş bir kadın olarak.Evli olsun bekar olsun mutlaka her kadının belirli yaşlara geldiğinde maaşı sosyal güvencesi olması şart.Harika bir hayat yaşarken birden herşey değişebilir.Bir kadın çalışmasa bile eşinden kendisi için isteğe bağlı sigortaya primlerini odemesini istemelidir.Çalışanlar zaten emeklilik geldiğinde maaşlarını alma ve maddi özgürlüğe erişme gücünü buluyorlar.Ne olur ne olmaz dünyanın bin türlü hali var deyip kendini kimsenin eline bakmadan muhtaç olmadan yaşayacak duruma hazırlamalıdır.Gençken ve herşey yolundayken düşünemediğimiz bu çok önemli durum olgun yaşlara geldiğimizde bir tokat gibi vurur yüzümüze.
Genç yaşta eşini kaybetmiş biri olarak çocuklarını yalnız büyütüp evlendirmiş bir kadın olarak şu günlerde yalnız yaşamaya başlayınca maddiyatın da veya maaaşın da ne kadar önemli olduğunu anlamış biri olarak tüm kadınları uyarıyorum...kendi maaşınız olmalı mutlaka.Eşinizden veya babanızdan bir maaş alsanız bile evlenmeye kalktığınızda bu maaş kesilir ve tekrar evlenmekten çoğu kez bu yüzden vazgeçersiniz.Ama kendi maaşınız olsa korku yok geçinemeseniz bile sadece manevi hayal kırıklığı ile ama!!!elinizde maaaşınızla dönersiniz.
Şu günlerde eksik günlerim olduğu için biraz daha prim ödeyip emekli olabileceğim inşallah.Gençlik su gibi geçip gidiyor.Çocuklar evleniyor.Yalnız kalıyoruz.Hele birde önemli bir meşguliyetimiz varsa yol ,kıyafet gibi masraf artıyor.Hayatımızdaki insanları seçerken de eşimizi,sevgilimizi hep bilinçli olmalıyız.Yıllarımızı verdiğimiz uğruna fedakarlıklar ettiğimiz insan bize sırtını çevirdiğinde ne yaparız...Maddi durumumuz iyi iken herşeyimiz muhteşemdir.Bir sıkıntıya düşün de bak ne dost kalır ne sevgili,aman dikkat edelim hanımlar.Elimizde maaşımız olsun ,hastalanınca bakılabileceğimiz sağlık güvencemiz mutlaka olsun.HERKESE SAĞLIKLI ,MUTLU ,HUZURLU BİR ÖMÜR DİLERİM.
NURTEN CAN
SİZİ GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM EVET SOSYAL GÜVENCEMİZ ŞART HEMFİKİRİM DÜŞÜNCELERİNİZLE TEŞEKKÜRLER SEVGİLER DOST ŞAİREM