- 532 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Daya yolun yarısındasınız
Artık bıçak kemiğe dayanmıştı, sinirler yüksek derecede, herkes birbirini kesecek şekilde kimse insan gibi dinlemek için atılmıyor, neden böyle oluyor!
Anlaşılmak için neden can atmıyorsunuz arkadaşlar, yollarımız artık çok sıkıcı olmaya başladı lakin dayanmamız lazım.
Yollar aydınlık değil karanlık ama bazıları için çok aydınlık lakin insanları daraltan bir yolda ilerlemek ne kadar iç acıcı olabilir ki?
Sorarım size aslında hiç düşündünüz mü? Soru işaretinden sonra büyük harf başlar, neden virgülden(,) sonra büyük harfle başlamaz bakın aslında okuduğunuz bu kelimeler bir dolambaç ve çok karışık durumda.
Dünya hep sorularla başlar değil mi? Dünya nasıl meydana geldi, bu evren nasıl yaratıldı ve benzeri gibi sorular sorulur ama burada bir şeyi unutmamak lazım sorulan sorular her zaman büyük kişilere sorulur siz hiç, bazı istisnalar hariç, büyüklerin küçüklere soru sorduğunu gördünüz mü?
Yarımızdan çoğu hayır cevabını kullanacak gülmek isterdim ama gülmeyeceğim sonu çok şaşırtıcı şuna bir bakarsanız arkadaşlar sorduğunuz soruyu büyük bir kişi cevapladığına göre sorunun cevabı da büyük harfle başlaması ne kadar tesadüf değil mi?
Bakın virgüle virgül sadece dostları ayıran bir arkadaş ama sadece ayıran o yüzden insanlar virgülden sonra üzülen kişi büyük olmadığı için kalbi kırık olduğu için küçük harflerle başlanmıştır. Son olarak bunu anlatamam anlatırsam yapamam, vel hasır nokta (.) işareti bu son sadece cümlelerde geçerli cümlelerde son bulunduğunda konur değil mi?
Peki sorarız size hayatınızda konuşurken hiç nokta kullananız oldu mu? Yazarken oldu değil mi? Aslında olmadı çünkü nokta (.) hayatın sonu gibidir kimse istemez hayatın sonunu o yüzden ellerinden geldiğince soru sorarak hayatı uzatmaya çalışıyorlar, cevabı bulanlarda virgülle hayatı uzatmaya çalışıyorlar ama ne kadar acı soruyu cevaplayanlar cevapların sonunda nokta var…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.