ASKERİM MEMEDİM
BEN YATAĞIMDA UYURKEN SEN BİZİ Mİ KORUDUN MEMEDİM...BİZİM İÇİNMİ YANDI SENİN ANANIN YÜREĞİ:(ŞİMDİ NAPIYODUR ANAN BABAN YANIYORDUR YÜREKLERİ ALEV ALEV.BABAN CAMIN ÖNÜNE OTURUP ÇOCUKLUĞUNDAN BAŞLAYIP GENÇLİĞİNE KADAR YAPTIKLARINI DÜŞÜNÜYORDUR YAA ANAN KINA SÜRDÜĞÜ ELLERİNİ Bİ DAHA GÖREMEYECEĞİ EVLADINI DÜŞÜNÜP AĞLIYORDUR.YOKLUKLA BÜYÜTTÜĞÜ ZAMANAR İÇİN MÜRÜVETİNİ GÖREMEDİĞİ İÇİN TORUNLARINI SEVEMEDİĞİ İÇİN PARÇALIYORDUR KENDİNİ...
YAA SEN MEMEDİM NELER HAYAL ETTİN SEN EVLENCEKTİK SEVCEKTİKTİN AL BAYRAKLI DÜĞÜNÜN OLCAKTI DAMATLIĞINI GİYİP BOY GÖSTERCEKTİN OYSAA YARIM KALDI HEPSİ.ASKERDEN GELİNCE EVLENİRİZ DEDİN Mİ SEVDİĞİN YASLI KIZA...ŞİMDİ O NAPIYORDUR PEKİİ ÇEYİZİNE KAN DÜŞEN KIZ NAPIYORDUR.
dün sizin evin orada olanları anlatıyım...
KAPINIZIN ÖNÜNE ÖNCE BİR AMBULANS GELDİ SONRA BİR ASKER DOLUSU ASKERİ ARABA YAVAŞCA VURDULAR KAPINIZA ÇOCUKLUĞUNUN GEÇTĞİ DUVARLARDAN TUTANARAK ÇIKTI ÇİLEKEŞ ANNEN GÖRÜNCE ASKERLERİ DAYANAMADI ASKERİM DİYE DÜŞÜVERDİ YERE...O AN YANDI EVİNİZİN İÇİ.MAHŞER YERİ GİBİ OLDU BİRAN KALABALIK HER YER EŞ DOST KOLU KOMŞU AĞLAMAKLI...
EMEKLİ BABACIĞINA KİM HABER VERCEKTİ PEKİ... AİLE BÜYÜĞÜNDEN BİRİ GİTTİ BABANIN YANINA Bİ ASKERLE. ASKER BABANIN ELİNİ ÖPTÜ BAŞIMIZ SAOLSUN DİYE BABACIĞIN KISIK AĞLAMAKLI SESİYLE VATAN SAOLSUN DEDİ.BÜKÜLMÜŞ BELİ BİR KEZ DAHA BÜKÜLMÜŞTÜ :((
BEN Mİ KİMİM BEN BU VATAN YAŞAYAN SADE BİR VATANDAŞIM HABERİNİZİ DUYDUĞUMDA AĞLADIM SAATLERCE DÜŞÜNDÜM ANANIN YERİNE KOYDUM YERİME OĞLUM ŞEHİT OLSA NAPARDIM DİYE...BU HAYATTA OĞLUMDAN BAŞKA HİÇ KİMSEM YOK AMA VATAN SAOLMASI İÇİN BAYRAK İNMEMESİ İÇİN BEN BİLE HAZIRIM BU VATAN İÇİN...
SEN ŞEREFSİZ KAÇ OCAĞA ATEŞ DÜŞÜRDÜN SANA EDEBİLCEK EN BÜYÜK KÜFÜRLERİ BİLE ETSEM AZDIR.BİRGÜN HEPİNİZİN KÖKÜ KURUYACAK.SAKIN SEVİNME O.ÇOCUĞU SENDE HAYVAN GİBİ ÖLECEKSİN CESEDİNİ HAYVANLAR BİLE YEMEYECEK.ALLAHIM BU VATANI BU MEMLEKETİ AYAKTA TUTTUĞU SÜRECE SEN Bİ ÖLÜSÜN
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.