hak hukuk meselesidir hayat
Nasilsa olecegiz oyle degil mi? Hepimizin kendine munhasir gunahlari olacak ve bu gunahlarin kabiline dek gelen sevaplarimizla sorgulanacagiz...olum bu yonuyle bakildiginda bir bakiye meselesi elbette..yani cebirsel bir hadisedir esasinda olum...
Eksi ya da arti sorunu ile hemhal olacagiz orada...
Iste insan hayata bu tarafindan baktiginda ne sevesi geliyor..ne sevilesi..hayati!
"Her sey yalan" bir buyuk eksiklik buudu biraksa da insanin algisina "tek gercek yaradan" eklenince bu soze, tamama eriyor sahih nitelikte ve muhkem nicelikteki hali pur melalimiz...
Evet olecegiz demistik yazinin basinda..oldurulecegiz hatta..canimiza kiyilacak..el cektirilecegiz butun bu beseri atmosferden...nefesimiz durana degin icinde bulundugumuz bu kurei arzin bize sundugu sinsi tuzaklardan, mutmain arzlardan ve halusinasyoni vartalardan kopup gidecegiz..
Bakiyemiz gelecek bizimle yalnizca...
Hasili herkes yanliz oluyor..yanliz can veriyor..ledunni dunya bize bu son kertede ciddi vakialardan bahsediyor...azrailin kiymaya yeltendigi hic bir can basaramadi ya o son mucadeleyi..
Helallik alinir bu yuzden azrailin cikma olasigili olan her viyadukten once...
Cunku diyor ki Yaradan:; her seyinle gelebilirsin, bakiyene bakar karar veririm..Affederim..ya da etmem? bana kalmis..bana dunyada ki yonelisinle ilgili calismalarin orada sana yaklasimima etki edecek..evet bir mujdedir bu bir yerde..belki bir kusun gagasindan gecen bir damla suya vesile olup yaradanin gozune girebilmisizdir..ve affedilebilecek bir makama erisebilmisizdir...
yalniz yaradan bu bakiye meselesiyle uyarirken ciddi bir ayrintiya dikkat cekiyor...Kul hakki diyor Rabb..onunla gelme..
orada film kopuyor iste..kul hakki onemli..cok onemli..belki de en onemli...
mevzuu burasi yani..kul hakki yani...
hak onemli heval..
hak...
onemli...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.