- 1017 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
BU GÜN
Bu gün yukarıdaki şehitlerimizin düğün bayram günüdür.
Bugün, kara bir gündür. Bugün, Türkiye’nin ağladığı gündür. Bugün,11 tane gencecik bedenlerin kanlar içinde toprağa düştüğü gündür. Bugün, sadece vatanı savunmak için namertle çarpışıldığı gündür. Bugün, vatan borcu namus borcu değip de askerlikten kaçmayan yiğitlerin pusu sonucu vatan için canlarını verdiği gündür. Bugün, parası olanların parasıyla yapmaktan kaçtığı ama mertlerin vatan için ölümden kaçmadığı gündür. Bugün, hasiyetsizce torpille adamını bularak çürük raporu alan korkakların yüzlerinin bile kızarmadığı gündür. Bugün, onların vicdanları varsa, vicdanlarında sızladığı gündür.
Bugün, 11 evin cayır cayır yandığı gündür. Bugün, o 11 evin yanıp kor olup da ocaklarının söndüğü gündür. Bugün, 11 şehit anasının feryatlarının gökleri inlettiği, toprağı titrettiği gündür. Bugün, şehit analarının feryatlarına kurtların kuşların tüm mahlukatların ağladığı gündür. Bu gün pkk denen orospu çocuklarına lanetlerin yağdığı gündür. Bugün, bundan sonraki bayramlarda çocuklarını görmek için mezarlarına gidecek olan annelerin kara günüdür. Bugün, çocukları yerine buz gibi mezar taşına sarılan annelerin acı günüdür. Bugün, şehit ailelerine peşkir büyüklüğünde bayrağın ve madalya yerine teneke parçasının verildiği gündür. Bugün, gencecik evlatlarını kara toprağa veren anne babanın ölüm günüdür. Bugün ve bundan sonraki günler evlatları yerine resmine sarılan anne ve babaların hayatlarının bittiği gündür. Bugün, arşın açılıp da melekler eşliğinde 11 şehidin cennete götürüldüğü gündür.
Bugün, vatan için bir şeyler yapma zamanının geldiği gündür. Bugün, vatanını, bayrağını ülkesini sevenlerin pkk ya hesap sorma günüdür. Bugün, kürdü, Türkü, alevisi, Sünni sinin ayırt etmeden bir şeyler yapma günüdür. Bugün, ayrımcılığın yapıldığı gün değil, birlik olma günüdür. Bugün, şehitler için ağlama günüdür. Bugün susma günü değil hesap sorma günüdür. Bu gün bütün şehitlerimize dua etme günüdür. Bugün, şehitlerimize ve onları doğuran annelere şükran duyma günüdür. Bugün kara bir gündür.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
19.6.2012
YORUMLAR
her şehin arkasından aynı lafları ediyor siyasiler
ama hala bizim milletimiz uykuda çok yerinde
vede güncel bir tespit saygı ve selmalarımla
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılarımla
Ruhları şad olsun.
Bu Vatan da kan ve gözyaşı hiç bitmeyecek.bir dert biter başkası başlar.Ne zamanki bu Ülkeyi kendimiz yönetiriz belki O zaman biter.
Sömürü düzeninin emriyle hareket edenler oldukça,ne kan ne gözyaşı nede Fitne biter.
savruluruz bir yanlara ,bölük pörçük oluruz.
sömürenler bunu istiyorlarda diyemiyorlar sadece maşaları ortada.
tebrikler hanımefendi.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
efendim çok yerinde dokundurmalarla yazınızı kutluyorum bugün çok kötüyüm saygılarımla selamlar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
Eray Hanım,
Siz sakın ,çözüm bulunacak, kanları yerde kalmayacak, Amerika ,bize istihbarat verecek ,diyenlerin
saçma oyalama taktiklerine, bakmayın emi.
Arkadaş, ben Cenevre Anlaşması gereği; silahını açıkta taşıyanı, üniforma giyeni, bayrağı olanı ,gerilla kabul ederim.Gerillanın cezası, kurşuna dizilerek ölümdür.
Arkadaş, ben esir edilen düşmanımı ,nasıl esir kamplarına gönderiyorsam, erlerimi şehit edeni de hapishanelere doldurup, onların kabadayı çeteleri kurmasına ,müsaade etmem .
Arkadaş, benim tek bir erimi şehit eden olursa ,içerideki yüz kişiyi asarım.
Arkadaş,benim orduma saldırıp, yok Irak'a ,yok ne cehenneme kimseyi kaçırmam, sıçtığı yere kadar, isterse yabancı bir ülkeye daha kaçsın ,onu ve yedi sülalesini yaşatmam .
Arkadaş, benim çizdiğim kırmızı çizgiyi geçen kim olursa olsun, sorgusuz tepelerim.
Bunları diyebilenler ancak terörü önleyebilir, yoksa aynı hamam aynı tas. Bu şehit ailelerine de , üç,kuruşla ,hayattaki bütün gelecek şansını kaybetmiş ,gazilere de yazıktır . Bazen ölen ölür kurtulur da kalan bin kez ölümü arar.
Elinize sağlık
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
kukurikuu
Yarın İDO nun önünde, Gazilere verilen ücretsiz seyahat hakkını
tanımayan ,yeni yönetimi ,Gaziler olarak protesto edeceğiz. Utanarak
gideceğim.Umarım polisten dayak yemez,benim Aslan Gazilerim. Ne acı ,sanki beyler , bu hayata küskün , acılarla dolu vatan için uzuv kaybetmiş kahramanlara, insanlara , lütufta bulunacaklar.
Halanıza baş sağlığı dilerim. Bizleri, hepimizi , her kesi affetsinler, bağışlasınlar
lütfen.
Saygılarımla.
Eray Duyarlı Yüreğini tebrik ediyorum.
Ateş yakıyor ve inşallah bu ateş büyümez ve vatanı tamamen sarmaz.. Biz her düşü hayra yormaktan usandık artık gerçeği görme zamanırdır..
Allah o ateşlerin yaktığı yürekleri teselli etsin ve sabır versin...
Başımız sağolsun milletce.
sevgimle Eray.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
sevgiler
Bugünleri istemiyoruz artık,çözüm neyse bulunsun ortak olsun duygular,saygılarımla.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılarımla
uzun ve derin bir kuyunun üzerinde durup içerisinde olup bitenlere ne kadar vakıf olabiliriz.
unutmamalı ki bu memlekette "heronlaro ya düiürün ya da .." diyen devlet mensupları da var.
bunun yanında bu memleketi sevdiği için "vatan haini" ilan edilenler de var
askeri sırları düşmana satan üniformalılar da var..
hangisinden başlasın?
kim "bismillah" diyecek?
Selam ve saygı ile.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılarımla
erolabi
Selam ve saygı ile.
bekir odaci
mekanları cennet olsun....ailelerine rabbim sabır versin.... saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar