- 766 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Tutuklu Apo ve 75 Mİlyon Cücesalak
Bir ülke düşünün ki kendini kandırmakta usta 75 milyon vatandaşa sahip...
internetten vatan kurtarma operasyonları yine başladı ! en fazla 2 hafta sürecek .. 2 hafta sonra yine ’’oğlum bak git’’ler filan konuşulacak.. şaşılası şey değil bunlar .. bildiğimiz rutin şeyler oldu artık ŞEHİT için bile ağlamak ..
şehitlere çok üzülüyormuşuz peh ! Türk milleti yalanını yesinler ..
19.06.2012
Gönül YILDIZ
YORUMLAR
Bu insanlar kendilerini kandırmamayı bilecek kadar bilmiş. Başkalarını kandıramayacak olduklarını anlayacak kadar şeytanlar...Dünyanın kendileri için döndüğünü sanıyorlar yalnızca o kadar....
Bu gençler bu kadar duyarlı iseler, edebiyat defterinde edebiyat yapmayı bırakıp, insanlık adına savaşmaya koşsunlar tez elden...
kutsalakıl
TÜLİN ÖZTUNÇ
Her şey dilediğin gibi olsun canım.
(bildiğimiz rutin şeyler oldu artık ŞEHİT için bile ağlamak ..
şehitlere çok üzülüyormuşuz peh ...) Herkes sizin gibi düşünmüyordur belkide ...bence kendinizi bu konuda yargılayın... ben niye şehitlerimize üzülemiyorum diye... bunlarda internetten vatan kurtarma operasyonları olmasın... 75 milyonu bilmem ama ben bu başlıktan bir tane cücesalak çıkardım...