- 970 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DEDİM...DEDİ...
Mana’da kendini yitirmek ne demektir.?.... DEDİM........
Çokluğun içinde “hiç”liktir.... DEDİ.....
Yasaları bir kez ihlal etsem ne olur.?... DEDİM........
Süzme yoğurt tadında sırıtarak,”potansiyel suçlu” olursun.... DEDİ.....
İktidar ve doruktakiler ne kadar güçlüdür.?.....DEDİM.......
Yüzünde tek bir kas bile oynamadan ,“İktidar dikey,doruktakiler yapayve ikisinin debirleştiği nokta merkezdir.... DEDİ.....
Birey olmak nedir.?... DEDİM........Issız bir çerçevenin fotoğrafından bakar gibi,”bilinç altınızın yasalarıdır”... DEDİ....
Bilinç altıda mı yasalarla yönetiliyor, bilinçaltı yasalarını ,ihlal etsem ne olur?...DEDİM.... Havana purosunu yakarak ,genizi sızlatan bir duman da üfürerek
“dışarıdan telkin yapılacaktır”.... DEDİ...
Hem esir hem de özgür olarak yaşamak nedir...?... DEDİM........"Huzur limanı ile kurt kapanı arasında yapılan,bir yolculuktur".... DEDİ...
Aramak nedir.?.. DEDİM........
Kaybettikten sonra bulduğumuz şeydir.... DEDİ...
Aşk ,sevgi nedir .?.. DEDİM........
"Kargoda unutulmuş hediye paketi" dir..... DEDİ...
Umut etmek ne demektir.?.. DEDİM........
Pas tutan plastik düşlerimizin şaşkınlığıdır".... DEDİ...
Yalnızlık nedir.?.. DEDİM........
Gerçeklerin çöplüklerinde,bedenini ve zihnini esir alan ve senfoniler söylettiren
söylerken de zararlı kimyasal maddeleri,vucuduna enjekte eden bir şırıngadır..... DEDİ...
Ben nerdeyim.?.. DEDİM......
Bedeninin yarısı geçmişte uyuyor, diğer yarısı da geleceğin kollarında
çukolata tadında kahve içiyor..... DEDİ...
Ben kimim.?.. DEDİM......
"Atonal bir yağmursun"..... DEDİ...
Gizemm