Yaşama “merhaba” onlarla dedik!
Ana ve Kadın ayrılmaz bir bütün. En yüce duygularla bezenmiştir dişiler, ondaki yürek sevgi ve şefkatin ocağıdır, tüter ömür boyu. Böyle reva görmüş Yüce Yaradan, o yüzdendir ki sorumlulukları da ilahi ve büyük. Nesillerin devamı için en uygun koşullar ona sunulmuş, sorumluluklarını yerine getirmek için de yüce bir gönül verilmiş. Merhametin en güzel örneği onlar. Hassas yüreklerinde çok şey barındırırlar, kan kussalar da kızılcık şerbeti diyecek kadar yüreklidir onlar. Fedakârlıkları dünyevi bütün güçlerin üzerindedir. İnsan sevgisi, vatan sevgisi onlar için kutsaldır. Dünyaya hükmeden, yön veren, her türlü bilim dalında başarılar elde eden, devletler kuran, insanlığa hizmet eden bütün insanlar bir annenin şefkatli ellerinde büyümüştür ve başarılarında en büyük pay annelerindir. --Babanın varlığı da tartışılmaz çok önemlidir, lakin annenin fedakârlığı bütün aileyi kapsar. Çok söylenilen bir söz vardır " Anne hayattayken, babanın bir gözü görürmüş evlatlarını, ölünce iki gözü de görmez olurmuş" Bu söz ne kadar doğru bilemem ama hep söylenir.
Netice de anne ve baba Yüce Yaradan tarafından kutsanmış, nesillerin devamı için gerekli kılınmış, en değerli ve kutsal beşeri varlıklardır. Allah eksikliklerini vermesin. Ödenemez bir minnet borcuyla, hepimizin yüreklerinde en güzel yerlerindeler….
Bütün anne ve babalara binlerce selam ve sevgiler…..
Saygılarımla*
dağ gülü*
g.öz))
YORUMLAR
yoğunlu büyük bir yazı idi değerli şehir gülü...
tebrikler. daha nice güzel yazılarda buluşmak temennisiyle.
selam ile.
dağ gülü
beğeniniz çok mutlu etti, sağolunuz, esen kalınız...
*Babalar Gününüz Kutlu Olsun*
(sevgili baba ve annelerimizin günü bu günle kısıtlı değil, her daim anıyoruz)
Selamlar saygımla
* * *
dağ gülü
sağolunuz, esen kalınız...
*Babalar Gününüz Kutlu Olsun*
Selamlar saygımla
* * *
dağ gülü
*Babalar Gününüz Kutlu Olsun*
Selamlar saygımla
* * *
''Doğum yapan her şey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye başlamış olacaktır.""
Kızılderili Atasözleri
çok güzel bir yazı kaleme almışsınız kutluyorum.
bu kızılderili atasözünü ilk okudugumda da çok begenmiştim,
büyük haklılık payı var. sizin yazınız bana yeniden hatırlattı.
BOZKIR''İ tarafından 6/18/2012 11:45:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
dağ gülü
*Babalar Gününüz Kutlu Olsun*
Selamlar saygımla
* * *
Her güne ANNE hatta daha candan ANA için feda diyenlerden oldum her daim...Ana ve baba'lara bir gün değil bir ömür feda olsun...Rabbim her ana babayı gururla yavrularının basında uzun bır yasamda tebessümlerle var etsin....Aşkın sahibine emanet olun..Dua ile.
(Samim) tarafından 6/18/2012 11:26:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
dağ gülü
Saygılarımla
* * *
Yüreğinıze keder uzak olsun..Varolasınız...Sadece okudukça bir daha birdaha okunacak kadar ve her okundugunda evettttttt ler sıralanacak kadar guzel yazmıssınız....Din,dil,ırk hatta hayvanları dahi içine alan anne baba bu kadar etkili kısa ve öz anlatılırdı....Teşekkür ederim...Dua ile.
dağ gülü
*Babalar Gününüz Kutlu Olsun*
Selamlar saygımla
* * *
dağ gülü
*Babalar Gününüz Kutlu Olsun*
Selamlar saygımla
* * *
Netice de anne ve baba Yüce Yaradan tarafından kutsanmış, nesillerin devamı için gerekli kılınmış, en değerli ve kutsal beşeri varlıklardır. Allah eksikliklerini vermesin. Ödenemez bir minnet borcuyla, hepimizin yüreklerinde en güzel yerlerindeler….
güler hanım o kadar duyguları mükemmel bir biçimde dile getirmişsiniz ki analtılmaz.
bu güzel yazınızı kutlarım.
selam ve saygılar.
dağ gülü
*Babalar Gününüz Kutlu Olsun*
Selamlar saygımla
* * *
Ve aleyküm selam diyorum bende bu güzel paylaşımınıza.
Gayet hoş bir yazı olmuş üstadem. Kısa, öz ve sıkmayan.
Saygı ve selamlarımla...
dağ gülü
*Babalar Gününüz Kutlu Olsun*
Selamlar saygımla
* * *