İlk
Bir genç tanıdım yıllar önce, yağmur damlalarının saçlarıma damla damla düştüğü bir son bahar akşamında, ıslak kaldırım taşlarına oturmuş, başı kolları arasında ağlıyor gibiydi adeta, yaklaştım oturdum yanı başına sessizce, o an sanki kendimi yaşıyordum, kendi duygularımı, acılarımı...
Bir sevdiğim vardı dedi genç, çok sevdiğim ilk sevdiğimdi, ben çok sevdikçe o benden beni çiğneyerek gitti, ben yaklaştıkça o fizana ulaşırcasına uzaklaştı dedi hıçkırarak,
oda bişey mi dedim bende, bu mu sadece derdin üzme canını takma kafana, derdi veren, yüreğine bu duyguyu, bu acıyı veren çaresini de bulur elbet... dedim ve uzaklaştım uzaklaştım karanlıkta kaybolana dek...
Yıllar sonra bi sahilde dolaşırken, gün batımında kendi halinde dolaşan birini gördüm, oydu yıllar önce o kaldırımda ağlayan genç yine karşımda, baktı gözlerime "haklıymışsın hemde çok" dedi, sevdim bir daha sevdim o beni sevdikçe ben daha çok sevdim, çok engeller çıktı ama yine de vazgeçmedim ne olur dua et bu sevgim de hüsran olmasın dedi gülümseyerek yürüdü gitti sıcak kumların üzerinde...
Sevmek güzel bir duygu, sevginin karşılığını bulabildiğin zaman,
Aşk dolu gözlerle yaşamak,
Gül bahçesi misali bir yürek taşımak,
Farklı ve herkese nasip olmayacak bir duygu.. Allah herkese böyle bir yürek böyle bir hayat nasip etsin.. önce sağlık olmak şartıyla...