Ne Ettiler Beni :))
Bu gün çarşıda yürüyordum, yanlarından geçtiğim iki bayan bana bakıp bu öğretmen dediler Yolda yürürken of dedim kendi kendime, demekki ben bir öğretmenmişim. Demek ki ben bir öğretmenmişim de haberim yokmuş :))
Bu bir şey mi akrabalarım beni doktora benzetiyorlar:)). E tabi saçımı arkaya tarayıp jölelersem benzerim yani.
Neyse başka bir konu paylaşmak istiyorum sizinle, ben kimyagerim ama öğretmen değilim. İşim glokom, azot, karbondioksit, oksijen, halokarbon, helyum, nitrogen, argon, kargon, asetilenle ilgili. Yani kimyager asistanım:))
Hayatımda o kadar çok şeyde çalıştım ki aslında asıl mesleğim yok, serbest meslekte değilim. Ama son olarak düşündüm ki ben artık asistan olarak kalacağım, asistanlığı meslek edindim yani. Düşündüm ki emektar olup çıkacağım bu işten.
YORUMLAR
ben de bir berber olabileceğini aklımdan geçirmedim desem yalan olur :) insan sarrafıyım ya
şaka bir yana
meslek kararı çok çok zor haklı olarak her şey olabilirsin ama gönlünüzden geçen olmak kadar güzeli yok
bir yazı okumuştum adam çocukken bilim adamı olmayı hayal etmiş edison gibi falan ama büyüyünce olamamış olma yolları mı tıkalıydı yetenekleri mi yoktu bilemem şimdi de büyük bir yazar şair ve düşünür olmayı hayal ediyor acaba olabilir mi :)
sağlıcakla esen kalın
asistan,asisdante kal öyle bir milim kımıldama daha : )
güzel meslek daha doğrusu birşeylerden anlamak ve onun üzerinden hayatı kazanmak o konuda insanlığa hizmet vermek çok başarılmış bir iş insanlık bana göre...bu belediye çöp personelide olabilir..ama insan neyse en iyi bildiği konu,onun hakkını vermeli sonuna kadar..