Kitabı okurken çok etkilendim ;çünkü gazetedeki olsun ,evdeki olsun,hangi telefonla iki kişi konuşursak,aslında üç kişi olduğumuzu bilirim.İlhan'ın kitabı bunun en iyi kanıtı oldu.Ama asıl önemlisi;kitaptaki olaylar gazeteciliğin ne kadar önemli ve gerekli bir meslek olduğunu bize anlatıyor.Bu okuyacaklarımız tümüyle gerçektir ve her biri bize bişey öğretir.Bu kitabî okurken bu duygular içinde, ki..»»
Kadın ve erkek, kent, taşra, emek, bugün ve tarih, aşk, sessizlik, kalabalıklarda kaybolan çığlıklar: Tamamının incelikle işlenmiş bir motifi Kulak Misafiri. Öyküleriyle, tanıdık yüzlerin bilinen hikâyelerine dikkatlice bakan Serap Gökalp, koşuşturmanın ritmine kulak kesiliyor ve köprüler, geçitler kuruyor hayatlardan hayatlara. Bu yüzden herhangi bir öykünün içinde hüküm süren bir çağrışımın, değ..»»
Sınıf arkadaşları Konrad’ın, dansa ve müziğe olan yeteneği Güneş Kardeşliği üyelerini oldukça etkiliyor. Dans okulunu tanıtacakları bir projede onunla ekip olmak için sabırsızlanıyorlar.
Bu hevesi fark eden Yüksek Topuklar’ın üyeleri Tessa, Annabell ve Vivien, tabii ki bir şeyler yapıyor ve ortalığı karıştırmadan duramıyorlar!
Güneş Kardeşliği’nin bu kez olanlara göz yummaya niyeti yok. Amel..»»
Ben hep en kötü olasılıklara kafa yorarım. Şu an bile kafamda hesap yapıyorum, Nina birden havuza düşerse arabadan çıkıp koşarak ona ulaşmamın ne kadar süreceğini hesaplıyorum. Kızımla aramdaki değişken mesafeye verdiğim isim “kurtarma mesafesi”, günlerimin yarısını bunu hesaplayarak geçiriyorum, yine de hep gereksiz riskler alıyorum.
Arjantin taşrasında, tarlalar arasında bir kasaba... Kasaban..»»
“Çağırmasana arkadaşlarını Derin, ayrılacağız biz. Pırıl pırıl, yepyeni eşyalarımızla ayrılacağız, daha mobilya kokularından duyduğumuz mutluluk kaybolmamışken ayrılacağız biz Derin, bu insanları niye çağırıyorsun? Bardakları bulaşık makinesinin üst rafına koymadan, banyoda yerler ıslanmasın diye bozuk duşakabini iyice kapamaya çalışmadan ayrılacağız, bu insanların haberi yok bundan.”
Ufuk ile ..»»
Kapısından iyilik ve umudun girmediği bir bina...
Karanlık, rutubetli bir bodrum katı...
Soğuk beton bir oda...
Arnavutluk'taki bir hapishanede ajan olduğu tahmin edilen kimliği belirsiz bir adam vahşi işkencelerle sorguya çekilir. En ağır eziyetler karşısında bile Esir'in bitmek bilmeyen direnişi ve sessizliğini koruması herkesi ürkütür.
Peki kimdir bu adam? Bir suikastçı mı?..»»
Kapısından iyilik ve umudun girmediği bir bina...
Karanlık, rutubetli bir bodrum katı...
Soğuk beton bir oda...
Arnavutluk'taki bir hapishanede ajan olduğu tahmin edilen kimliği belirsiz bir adam vahşi işkencelerle sorguya çekilir. En ağır eziyetler karşısında bile Esir'in bitmek bilmeyen direnişi ve sessizliğini koruması herkesi ürkütür.
Peki kimdir bu adam? Bir suikastçı mı? Katil mi? Yoksa il..»»
Çocuklarının bir sohbetine tesadüfen kulak misafiri olduğu gün anlatmıştı bir dostuna olanları. Içindeki ateşi bilen dostu "yaz" dedi. O gün söz dinledi. Kaleme aldı o saf, çocukça, ama bir o kadar da hakikat olan sohbetleri. Böylece başladı küçük misafirleriyle yaşadıklarını yazma hikayesi.
Küçük misafirlerinin sorularına, korkularına, kızgınlıklarına verdiği cevaplarda, bütün yollar O'na çıkı..»»
Edebiyatdefteri.com, 2024. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.
Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyat -
Şiirler -
Kitap
Sitemizde daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerez kullanılmaktadır.