Oyunda birinci perde!
þaþkýn ördek misali,
ne yapacaðýný ne konuþacaðýný unutur!
öyle ya!
kalp devreye girince, mantýk iþi bozar!
yedek oyuncu daha mý iyi oynuyordu ne?
esas kýz þaþkýn ya!
bu günün saflýðý
yarýnýn tutkusu ile birleþir
masumiyet bile kurduðu tuzaktan habersiz...
aþkýn ikinci evresine geçilir
Ýkinci perde
kadýnca bakýþa kanar adam
sihirli bir güç onu çekmektedir
kadýn ilk aþkýn muþtusuna
bile bile gitmektedir...
odasýný sefil bulur
kýyafetlerini demode
sakal traþý olmalýyým diyen adam
saçlarýný daha özenle tarayan kadýndýr
Aþkýn üçüncü evresi çetindir
kadýnýn etekleri uçuþsa kýskanýr
rüzðara bulunur suç
birazda kadýna
ne vardý sanki
adýný bile bilmiyorken
aþk ansýzýn dolar yüreðe
anlamaz önceleri
yeni giysiler alýnýr
bayramlýklarýný giyen çocuklar kadar
uçuþur etekleri
Adý mý?
Kozet yada ursula yada Jale olsun ne çýkar?
Marius olsun hadi erkekte hani þu sefillerdeki esas oðlan
kuðular kalbinin orta yerinde
beyaz ve pembe rengidir
ahenkle yüzer aþk
suçu yokmuþ gibi davranýr
fýrtýna sessizliði
kýyametin üçüncü evresidir
Sahne sallanýr
Dünya onun eksenindedir
sesindeki uyum tüm müzik ve içli þarkýlardan daha çýldýrtýcý
daha çok tutku gibidir
pantolonlarý daha ütülü etekleri daha bir baþtan çýkarýcýdýr
ilgisiz gibi davranmak ve kýskançlýk dördüncü evredir
oysa deliler gibi severken kalp
öyle durmak ta akýl karý deðildir!
sahne karýþýr
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.