notalar da ki hikayeler
sesleri birbirine yakýn olsa da
hepsi ayrý anýlardan doðma
birbirine birleþik yalnýzlýktýr...
bitmeyen çýraklýktýr onlarýn mazisi
ustalarýna daimi kendini ispatlama çabalarý
en has þarkýlarýn isimleri olsa da
mevzu yalnýzlýklarýný anlatmaktýr aslýnda
mesela piano da konaklayanlar
grisi olmadan yaþarlar
ya bembeyaz bakarlar
ya da kara bakýþlarýnda acýlarýný yutkunurlar
kemanda deðiþir her þey
yarin saç telleri düþermiþ gibi
dokundukça seslerine baþkalaþýr
ve farklý hayaller olarak dinleyenlere koþarlar
ney’de ise apayrýdýr durum
çünkü yarin busesi varmýþ gibi
kýzgýnlýklarýný unutup
yalýn bir aþk bestesini seslendirirler
belki bir bakýþýn kirpiklerinden doðma
yüz yýllardýr olan aþk çýraklýðý
’’sol’’ ile baþlamýþ olsa gerek
ilk sancýnýn yerini iþaret ederek
geçen zamaný umursamaksýzýn
asýrlara inat çýnarlaþan
ve her aþýða dalýný uzatýp
eþsiz tabiatýný fýsýldarlar
hepsine nota densede
onlar ayrý aþktan doðma
ve terk edilenlerdir
bu yüzden yalnýzlýklarý hep dinlecektir
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.