.
..tatlý merzencüþ’ün aðzýnda gezinirken evâmir
aramýzda, ne zaman perdesi vardý, ne suret, ne de mekân..
boynundaki bir tutam karanfil, boyuna ayaklanýyor
tek sýkýmlýk canýný alaçýklarda unutarak
unutarak su yüzüne býraktýðý yangýný
tunç küreklerle çekiliyor ýlgýna
sýrf al börkleri soyunup
ýsýrganlý dudaklarý dalansýn istenciyle
bir adamýn bir kadýný
bir kadýnýn bir adamý
venüsten sözler indiriyor pelin
dil hurcu, ýsýltýya itkili
gecenin hummalý yataðýna gerilmiþ
köpürüp dalaþýyor gök bulutla deniz
boðumlarýný sýkýyor ardý sýra menengiç
bir çýtýrtýda kýyameti koparan zehir
bulandýðý korugan küllerinde yalpalýyor, isli kediler
birisinin tek gözü mavi
kentin meydanýnda semaha tutuþmuþ tefler
al kuþaklý gelin kýzlara dönüþtürüyor âný
zincirlerinden boþanmýþ dað silsilesi
bileklerinde eriyor denizlerin
esmer bir lisânýn çolpan rüzgârý
ince beline dolanýyor baþaklarýn
zencefiller kýnýnda unutuyor
en yalýn sözcükleri, ilk elden çekebilmeyi
taþ gemide isyan çýktýðýndan beri
kýmýldamýyor, uzlaþýmsýzdýr hiram’ýn elleri
bir özlemektir kalýyor üstünde insanýn.
bir özlemek.
insaný.
ey fargesia murielae!
neredesiniz?
bizi emanette emin kýlsýn aþk-ý hünkâr
’’tektir ve biçimi yoktur’’ sevmenin...
.
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.