LAL
his dilinin lal, dilin hissettiklerinin isyan diyarýna.
Bir göz, yuvasýnýn çeperi kadar görebilir.
Çeperi dýþýndaki her alan kör noktadýr herkes için.
Sýrtýný dönmekle kör olmak arasýnda ne fark var ARKADAÞ,
.
Geçmiþin muhasebesinde, dönüp bakamýyorsak ardýmýza, kör karanlýkta kalmýþýzdýr bugünün arenasýnda…
Bu durum karþýsýnda en tuhaf serzeniþ; "gözü çýksýn kör talih, yaptýn yine yapacaðýný" demek olabilir.
Oysa ki Uçsuz bucaksýz karanlýk ta, talihin bir kabahati yok, sadece öðren(t) ilmiþ bir þüpheli yahut sanýklýktan ibarettir talihin zamirselliði.
Kör olmak hayatý idame etmeye engel deðil elbette, bulaþýcý olduðunu varsaymazsak.
Varsayarsak eðer, iþte o an bir tutulma baþlanýr dil de.
Susmakta arkasýný dönmektir konuþmaya.
Kör karanlýk içinde aranan yahut aranmayan ama hiçbir zaman bulunamayan, bulunsa dahi kör düðümle baðlanmýþ cümle kelamdan dolayý dilin tutulduðu an o andýr iþte.
bir ay yahut güneþ tutulmasý gibi, heyecanlý deðildir dil tutulmasý...
Heyhat ki heyhat…
Akýl ve dilin arasýna âma bir göz girince yaþanan ýzdýrabi his.
Sonrasýnýmý soruyorsun arkadaþ?
Sonrasý ÖLÜ toprak, YÝTÝK ülke,KANREVAN coðrafya,ACI vatan...
his dilinin lal, dilin hissettiklerinin isyan diyarýdýr vesselam..
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.