(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burada bir şair varmış, iyiki gelmişim derler ya hani iyiki gelmişim diyorum.
Şiiri tahlil etmekten ziyade okuyup hissettirdikleri ile duyumsamak en akıllı yol olsa gerek, kaleminiz edebiyata uzak bir kalem değil gibi. Çünkü kullandığınız dil şiir dili, her şair de bu dili göremediğimiz için görünce şiir dili olduğunu hemen anlıyoruz.
Dostça kalın. Bir agaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine.
Her gidenle biraz daha eksilerek, hatıralarımızda kopartılan bir tebessümü, bir sesi, bir şarkıyı geri isteriz.
Gelmeyecek olanı istemekten de vazgeçmeyiz...
Ona ait bir anı gelir aklımıza gülümseriz, ona ait bir anı gelir aklımıza hüzünleniriz...
Ve ne gariptir ki, seni sevindiren o gülümseyişi görüp o sözü duyduktan sonra, o bir anlık sevinci yaşayıp da ardından kaybedince gidişlerin ne kadar can yaktığını o an hissederiz...
Aynı şehri paylaşmış iki kişinin birbirinden ayrılması ise kristal bir avizenin parçalanması gibi her hatıra binbir parça olur hafızamızda, ve hangi parçanın bizim daha çok canımızı yaktığını bile anlamadan acıyı duyumsarız, umarım gitmeler olmaz ve ışıldayan gözler bir kristal avize gibi binbir parçaya bölünmüş gibi binbir gece gözyaşı dökmez...
tebrikle azize