Yürürdük
Anneler fýsýltýlý ortada,
Genç kýzlar gösteriþ kahkahalý en önde
Babalar kýzgýn bakýþlý en arkadan
Elde günebakan çýtlanan
Aþklar kaçýrýlýrdý
Az sonra girilecek yazlýk sinemadan
Sansaryan hanýnýn yolcularý
Þiþmiþ ayaklarý falakadan
Yalýn ayak çýkarlardý özgürlüðe
Ve sinemada Yýlmaz Güney
Hem Umut’tu hem Umutsuzlar…
Tüm dondurmalar Roma’ya çýkardý ama
Hamburg’un erleri ele geçirmemiþti daha
Ýzmir’in, Ýnegöl’ün, Adapazarý’nýn köftelerini
Tren 35 dakika sonra ise
Babam ömrünün yarýsýndaydý yaþ kýrkbeþlik
Gar lokantasýnda parlatýrdý bir otuzbeþlik,
Ýriydi Neþe’nin memiþleri hem de dik
Sinemaya ilk önce onlar girerdi
Taht(ta) sandalyedekilerin,
Baþlarý Neþe’ye dönerdi,
Ellerindeki gazozun markasý da Neþe’ydi
Radyonun bile tiyatrosu vardý,
Üzerine konulmuþtu oyalý bir örtü
Örtü örtü deðil tiyatro perdesi
Efektlerde Korkmaz Çakar
Ritim sazda Atilla Mayda
Yýl 1969 coniler ayda
Ýþbirlikçiler
6. Filoya karþý Namazda
MEHMET BÜLENT
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.