Kahhar sıfatı ya sende tecelli edecek yada müşrikte ey muvahhit
Hamdioruc
Kahhar sıfatı ya sende tecelli edecek yada müşrikte ey muvahhit
Kahhar sýfatý ya sende tecelli edecek yada müþrikte ey muvahhit
Dünyada da esmasý muvahhidde ve müþrikte tecelli eder...
Esma kibirlide tecelli ederse muvahhidin dünyasý cehennem olur...Cihadýn farzýyyeti sebeb-sonuç ilkesinin icabýdýr...Uyarýya uyumlu olmak ilimdir...ilme uygun çözümü tercihtir...
Allahtan alim yok onlar ancak ilahtýr ve sayýlarý çoktur.Kilise Allahý ilahlaþtýrdý...Muhtaçlýlaþtýrdý...oðla eþe ihtiyacý yok Allahýn ama ilahýn var...ilah sayýsýzdýr ama Allah tekdir...esmada zirvedir sýnýrsýzdýr...ilmi adaleti kahrý sýnýrsýzdýr...Ýlah sýnýrlýya verilen isim.
Dünyada Kahrýndan kaçmak ne mi cihadý seçmektir...deðilse ahiretin cehennem olur...Peygamber cihadý seçti...hicrete mecbur edildi...ama cihaddan dönmedi...dünyan zehir olsa cihaddan kaçma.cehennemden kork cihadýn sýkýntýlarýna sabret.bizler sabrý anlamadýk cihaddan kaçmayý sabýr sandýk.cehennemi seçmiþ olduk çünkü zýtlardan kaçan zýttýna mahkum olur...þeytandan kaç ki þeytaný taþla ki melekleþesin...
Kahhar sýfatý ya sende tecelli edecek yada müþrikte ey muvahhit
Cihada sabret...her çeþidine oruç da namaz da cihaddýr...sabah namazý da uykuyu haram bilmektir...
Allahýn esmasýný kibre hadim eder müþrik muvahhid hiçim der esmayý rýzaya secdeye hadimlik için ister...zenginlik istememek haramdýr zenginliði kibir için istemek de ama zenginliði ve diðer esmalarý rýza için istemek farzdýr...alimliði esmalarý rýza için istemektir farz...ana farz bu...ana cihad bu.Teblið de cihaddýr ama karnýný doyurma tebliðden.rýza için olsun tebliðin...ama baþka imkan bulamayan tebliði terk edeceðine zekat alsýn...baðýþ alsýn...Kur’an kurslarý baðýþ almalý Tebliði terk sabýrsýzlýktýr çünkü...
Esmayla örtüþmek farzdýr.görevdir.ya kibir için ya rýza için örtüþür insan esmayla.Allah alim alim olmak farz.Allah gani zengin ol
Müþrikle ortak noktamýzdýr esmayla örtüþmek Ankara veya Ýstanbul geceye de-gündüze de mekandýr.suç güneþte mi dünyanýn yuvarlýklýðýnda mý...zýtlar var ADL sýfatý denkliðe karþýdýr...Allaha ilimde denk yok büyüklükte de...subhanlýkta da...mürþidin de subhandýr ama emanetçidir subhanlýða...aynadýr ...fanidir çünkü.Sahibine döner onun subhanlýðý...boþ bir hayaldýr subhanlýðý anlasaydý emanetçi olduðunu.gece-gündüz nasýl zýtsa muvahhidle- Müsrik de zýttýr...benzememeli.Müþrik milletlere benzeme dedi peygamber...imrenme Karuna dedi Kur’an...zýt kalman içindir cihadýn farzlýðý sana...
Kahhar sýfatý ya sende tecelli edecek yada müþrikte ey muvahhit
"Hak Ali"demek imamlýk mý ilahlýk mý makamý vermek...yani Allahýn hak ismine denklik ortaklýk amacýyla kullanýlýrsa müþrik olursun.Ölçü Allahtýr tek...ortaðý dengi olmayan ölçü Allah ama sayýsýzdýr...imam...peygamberimiz peygamberlerin de serveridir...ama denksiz ölçü deðil.sevgilidir ama Allah kadar sevilmeyi hakketmez...denklik verme ilimde de adalette de kahýrda da...esma da denksiz ortaksýz olan sadece Allahtýr...Ýsa Baki mi ahir zamanda inecek mi...Bakilikte Allaha denklik veya ortaklýk verme."göklere çekildi"de ama göklerde Allaha denk oldu deme ortak oldu deme
Kahhar sýfatý ya sende tecelli edecek yada müþrikte ey muvahhit çünkü esmasý bilinecek "sen para kaka"dersen Ganilik müþrikte tecelli eder...ey nankör muvahhit.Kaka sensin asi sensin para asi oluyorsa suçlu sensin cihadýn yok nefsinle..."Allah yeter"dedin ama musaya asa hediye eden sana etmedi...adl kapýsýna gitmen istendi...Hz Ýbrahimi yakmayan ateþ seni yakýyorsa...Adl kapýsýna gitmen istendi...cihad etmedin tembellik ettin "Kabile taþý kaptýrdýn."Toprak hayvandan çok kazandýrýr...toprk iþini çiftçiliði üstün mesleði müþrike kaptýrdýn kaderi suçlama artýk Habil...elini kaldýrsan da geçmiþ olsun fýrsatý kaçýrdýn öldürmek istemen anlamsýz artýk kabili...Üstün meslekleri altýn bilezikleri kaptýrdýk gençlerimiz iþsiz ve aç sebeb-sonuç ilkeli bu dünya bu varlýk çünkü...cihaddý üstün meslekleri kapmak.halife ve üstün makamlarda olmak da...Farzdý .cihad ilim sahibi olmaktý teknolojiye yönelmekti...müþrike kaptýrdýk gazzeli gibi evimiz tepemize yýkýlýr bir gün...sebe-sonuç ilkeli bu yaratýlmýþ bu alem....bu kainat
Faiz varsa o ülkede"Kul Hakký"yemeyen kalamaz.sorgulanacaksýn sebeb-sonuç ilkeli bu kainat.Þeytaný taþlayacaksýn...cihad bu...ey muvahhid.ey mü’min...ey tebliðci...peygamberimiz taþlandý teblið uðruna...Yasin suresinde tebliðciyi savunanýn öldürülüþü kýssasý var...
Ýlmi teknolojiyi kibirleri için kullanan varEsmayý kibirleri için vasýta eden var.muvahhit ilim-teknoljiyle emanetle Allahý ulular
Kahhar sýfatý ya sende tecelli edecek yada müþrikte ey muvahhit
Dünya müþrikin ahiret benim olsun diyor iþte Gazzeliler...Habil de üstün mesleði kabile müþrike kaptýrdý ölüm düþtü payýna habilin ve gazzelinin...Kýsas gücü olup da kýsas yapmadý sanýlmasýn.Gazzeliler de kýsas gücünü kaptýrdý teknolojiyi ilmi kaptýrdý evler yapmak iþ deðilmiþ çünkü baþlarýna yýkýlýyor...
Kahhar sýfatý ya sende tecelli edecek yada müþrikte ey muvahhit Habil gibi suçlusun.Bari þehit olmayý seç ki kanýn belki suçunu temizler...yani tevbe olur sana...Muvahhitsin ama ümmet olamýyorsun kardeþ olamýyorsun nüklerin olsa bir günde baþarýrsýn ümmet olmayý da...Hediyecidir Vehhabtýr Allah ama adl kapýsýna gitmen cihad etmen müþrikten deðil de tek Allahtan korkman isteniliyor ...kýssaý habilin bunlarý öðretmeli bize hz Ýbrahimin kýssasý da ...
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.