en güzeli
en güzel tarafýndan
bigüzeel sevilmekti
sen,
en güzeliydin sevenler içinde
ve yukarýda da belirttiðim gibi
bigüzel sevdin bigüzel sevdin ki
sevdin gittin
pardon pardon
sorma gitsin diyecektim
..
kimi aþklar
öznesiyle birleþtirirken fiilini
çekime uðrayan belirtisiz nesnelerin
cümleyi devirmek pahasýna
belirmek için ulu orta
iðfal ettiði tüm imlayý
kýlavuzuna bakmadan
ve aldýrýþ etmeden nesnelliðinden
manipüle eder
subjektif acý kýlýklý ajanlarca..
olay mahallindeki tek delil
mahallin bizzat kendisidir
çünkü þu sokak
þu yaya köprüsü
aha þu karþýda yanýp sönmekten baþý dönen üç renkli trafik lambasý
elinin deðdiði asansör düðmesi
ve öpüþtüðümüz alt geçitten tesadüfen geçen belediye çöpçüsü
hepsi olay mahallinden hallice tanýklarýdýr geçmiþin izini sürerken þimdiye..
ellerimiz kenetlenircesine tutuþtuðunda
kilitlenircesine susardý dilimiz
hep bu anýn hayret edilesi duraðanlýðýna hayret etmiþimdir
hayreti etmiþken bidaha etmenin ne manasý var dedim þimdi
bu , bu þiirin sýrasýna dahil edilemez tabi
ama neyse caným istedi
konuya dön fr...
insan müsebbip arýyor
bilhassa zamaný geriye saramadýðýnda
düzeltmenin imkansýz olduðu kutsal bir silgi arayýþýnda
belki bu yüzdendir her günaha keçi oluþun
çünkü olay mahallinde bir sen yoktun
ve bu yokluðun yol olduðu boþlukta
yürürken bir baþýma
kendi izlerim ile yüz yüze gelip
o börekçinin camekanýndan yansýyan
iki kiþiden
bir ben kalmýþtý
bir de bana benzeyen bir beden..
ne kadar da yabancýydým kendime
yürüdügümüz kaldýrýmýn karo taþlarý deðiþmiþ
e tabi kaç seçim geçti üstünden
belediyeler oy için evvela yeni iþler yapmak yerine yapýlmýþ iþi deðiþiyorlar
ki.. gözler doysun
sonra o gözler oy olup
torbaya dolsun..
camekan ayný olsa da
börekçi çiðköfteci sait olmuþ
ama ýþýklar hala ayný renk sevgilim
ve o günkü gibi yeþilin yanmasýný bekledim
çok daðýlmadan toplamaya çalýþayým..
en güzeli
en güzel tarafýndan
güzelce sevilmekti
baþka iþin gücün yokmuþ gibi
sevdin bitti..