kilis ekrem çetin lisesi ( festival tadında)
dün gece bir konferans konser karışımı bir şenliğe katıldım.ama şunu belirtmeliyim ki böyle konferansların veya toplantıların işte adı her neyse çoğaltılması ve yeni gençliğe bunu en iyi şekilde tanıttırılması gerektiğini düşünüyorum. günümüz de böyle ortamları görmek gün gectikçe zorlaşıyor. o toplantıda yer alan ve bunu ğelenek haline getirilmesi dileğiyle tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.ekrem çetin lisesi tarafından düzenlenen bir nevi okul şenliği adı altında sunulan ama gerçek manada 18 mart çanakkale anısına düzenlenen bir şiir ve müzik dinletisi düzenlendi.
okul ve öğrencilerin amatör olduğu anlaşılan gösteri yine de çok iyi yapıldı diyebiliriz.kısa bir giriş ve akabinde kilis 7 aralık üniversitesi konsevetuar öğrencileri tarafında küçük bir türkü seslendirildi.ortamın havası ve arkadaşların çabası ortamı daha da çekici kılıyordu.
öğretmenler ve öğrenciler eşliğinde gösterilen bu şölenin insanlar tarafından iyi anlaşılmadığı çok belliydi ki zaten öğretmen evinden yapılan sanatsal eğlencede kilis halkından ve kilis de hiç bir sosyal aktivitenin olmadığından sıkılan üniversite öğrencilerinden kimse yoktu....bu bağlamda ekrem çetin lisesinin yapmış olduğu bu gösteri sürekli bir şeylerde sorun arayan kişilre çok güzel bir cevap olarak verildi....çok isterdim bütün her yerin dolup güzel bir dinletinin insanlara sunulmasını ...dinleti güzel oldu fakat dinleyen kulakların yetersizliği gösterilen özenin önüne geçti..
öncelikle o sahnede görev alan bütün öğrencileri teprik ediyor ve bu gibi gösteri ve kutlamaların devamının gelmesini diliyorum...ben faruk gülten kilis ekrem cetin lisesi sosyal bilimler bölümünden mezun oldum ve eski okulumun yapmış olduğu bu olaydan dolayı onları kutlarım...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.