Yitik bilgiler (5) İhtilaç ederse KULAK
Sağda solda hoş haberdir.
Sağda cemalden hoş haberdir ki müminlerdendir. Veya bir kadından haberdir.
Solda dahi bir erkekten hoş haber demektir. Ama bu ihtilaçta saatleri güzel bilmek lazımdır. Celal saati midir? Cemal midir? Eğer zaman kamer saati ise mutlak sağda ve solda müminlerden hoş haberdir.
Utaritte ise bir kadından hoş haberdir. Ama haberin sonunda celal tecellisi vardır. Böyle ise hemen sağdan bir devir yapmak lazımdır ki, Şemsten Utarit’e tecelli intikal etmesin.
Eğer bu ihtilaç Müşteride ise devlet tarafından hoş haberdir.
Merihte ihtilaç alındıysa, celalden bir tecelli vardır. Zuhalden tecellidir. Ancak Merih makam-ı sıyanet olduğundan, hoş haberdir. Hayırdır.
Eğer ihtilaç zuhalde alındıysa o haber hoş olsa da bir celal söz konusudur. Hem sağdan bir devir yapıp uygun esmalar okunmalıdır. Çünkü Zuhal onu Utarit’ten devr alacaktır. İlle de celalidir. Sakınmakta fayda vardır.
Alınan ihtilaç utaritte alındıysa semtsen bir haberdir ki mutlaka dostluk üzeredir.
Bu durumu açıkladık ki bütün ihtilaçlarda bu hususa dikkat edilmelidir. Alınan işaret bir önceki dostundandır. Dost saatin karakterine göre o haberi tahkik etmek gerekir. Buna azami derecede dikkat edilmelidir.
__________________________________________________________________-------
devam edecek
YORUMLAR
yitik iblgilerden beşincisini okurken bunları bilenin öğrenenin ya da öğrenmeye çalışanın hayatı gerçekten çok değişiyor hocam.bi kere gözlemliyoruz herşeyi olayları sıradanlıktan boşluktan kurtuluyoruz ayrıntıda gizli kalmışlarla uğraşıyoruz herkesin gördüğü değil göremediğiyle...bilgileriniz için Allah razı olsun hocam.