- 1159 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Darwinist Mantık: "Her Şey Rastgele Oldu, Tesadüf Değil"
Darwinistlere göre tüm evren, tüm canlılık şuursuz tesadüflerin ürünüdür. Ancak evrim teorisini savunurken kullandıkları "tesadüf" kelimesinin ne kadar mantık dışı olduğu ortaya çıkınca Darwinistler farklı bir "kelime" arayışına girdiler. Canlı varlıklardaki olağanüstü kompleksliğin tesadüflerle var olduğu iddiasından hissettikleri utancı gizlemek için, “evrimin tesadüfle hiçbir ilgisi yok” demeye başladılar.
Darwinistler, "tesadüf değilse, bilinçli bir müdahaleyi mi kabul ediyorsunuz? sorusunu "tesadüf değil, her şey rastgele oldu" diyerek cevaplarlar. Bu cümle, Darwinist mantığın ne kadar çöküntü içinde olduğuna çok iyi bir örnektir.
Tesadüf kelimesi nedeniyle küçük düşmemek için kullandıkları farklı kelimelerden bir de "random". "Tesadüf değil random!" diyerek insanlara mantıklı bir açıklama yapıyor izlenimi vermeye çalışırlar. Oysa random kelimesinin sözlük anlamı tesadüften farklı değildir; rastgele, gelişigüzel, tesadüfi, lâalettâyin, seçkisiz, rassal ve düzensiz anlamlarına gelir.
Ya Tesadüf Ya Bilinçli Müdahale
Darwinistlerin, tesadüf iddiasını kabul etmediklerinde bir bilincin varlığını kabullenmeleri gerekir. Ancak, bilinçli bir var ediciyi kabul etmemek adına teorilerini savunurlar. Bu nedenle savundukları şey bilinçsiz tesadüfler olmalıdır. Tersi mantık dışıdır.
Darwinistler, teorilerine taraftar bulabilmek amacıyla doğada bilinçli bir doğal seleksiyon mekanizması bulunduğunu iddia ederler. Peki bu bilinç kime aittir? Doğaya ait bir bilinçten söz etmek ne kadar akla uygundur? Doğa ya da tabiat toprak, taş, dağ, deniz, ağaç gibi materyallerden oluşur. Akla, doğruyu yanlışı ayırabilme gibi özelliklere sahip olabilir mi?.. Bu iddia da yalnızca Darwinist demagojidir.
Tesadüf ya da random, sineklerin başlarının iki tarafında, 4000 er ayrı bölmeli toplam 8000 bölmeli petek gözler yapabilir mi?
Arıların, yuvadan 15 m. uzaklıktaki yiyecek kaynakları için daire dansını, 25-100m. uzaklıktaki besin kaynakları için sallanma dansını, 100 m.den uzak kaynaklar için kuyruk dansını kullanarak, koloninin diğer üyelerine buldukları besin kaynağının yerini tarif etmeleri tesadüflerle açıklanabilir mi?
Darwinistler, yaşandığını iddia ettikleri evrim sürecinin hiçbir aşamasında bilinçli bir müdahaleyi kabul edemezler. Bu, Yüce Allah’ın varlığını kabul etmek demektir çünkü. Vicdanları kabul etse de...
Vicdanları kabul ettiği halde, zulüm ve büyüklenme dolayısıyla bunları inkar ettiler. Artık sen, bozguncuların nasıl bir sona uğratıldıklarına bir bak. (Neml Suresi, 14)
Fuat Türker
YORUMLAR
Yorumunuzu okudum, dediğinize göre müslümanların savunma anlamında herhangi fikir üretemediğini belirtmişsiniz, darwinistlere en güzel cevap yüce kitap KURANI-I KERİMDİR...Orada herşeyin çözümü yatmaktadır veya gören gözlerle bakarsak herşeyin cevabınıda görebiliriz diye düşünmekteyim...
Fuat Türker
Şimdi onlara sor: Yaratılış bakımından onlar mı daha zorlu, yoksa Bizim yarattıklarımız mı? Doğrusu Biz onları, cıvık-yapışkan bir çamurdan yarattık. Hayır, sen (bu muhteşem yaratışa ve onların inkarına) şaşırdın kaldın; onlar ise alay edip duruyorlar. Kendilerine öğüt verildiğinde, öğüt almıyorlar. Bir ayet (mucize) gördüklerinde de, alay konusu edinip eğleniyorlar. (Saffat Suresi, 11, 12, 13, 14)
Gök sel
Eninde sonunda darwinist düşünceninde yokolacağına inancım var...
Kuranın yolundan ayrılanlarda nuh kavmini nasıl helak ettiyse öyle yokolacaktır...
saygılar,
Darwinizmle mücadele çok önemlidir. "Bir avuç insan savunuyor" diyerek gözardı edilemeyecek kadar önemlidir. Evrim teorisi yıllarca önemli görülmedi, hatta bazı Müslümanlarca bilim öğrenmenin insanı dinden çıkaracağına inanıldı. Oysa evrim, inkarın kaynağıdır; bilim ise evreni ve içindeki varlıkları incelemenin ve Allah'ın sanatındaki kusursuzluğu, yaratışındaki üstünlüğü keşfederek insanlığa açıklamanın yoludur. Evrendeki mucizevi dengeler ve dünyadaki düzen, yoktan var eden Yüce Allah’ın varlığının ve benzersiz yaratmasının kanıtlarıdır. Evrimcilerin ileri sürdükleri iddialara Müslümanlar yıllar boyu "evrim yok, Allah yarattı" diyerek cevap verdiler. Çünkü evrimin iddialarını çökertecek bilgiye sahip değillerdi ve bu nedenle Yaratılışın delillerini gösteremediler.
Son yıllarda ortaya çıkarılan her yeni bulgu, evrim teorisinin bir yalan ve aldatmacadan ibaret olduğunu ortaya çıkarmıştır. Yaratılış ise apaçık bir gerçek olarak ve tüm kanıtlarıyla gözler önündedir. Bilim, tüm evreni Allah'ın yoktan yarattığını, evrim teorisinin ise bilimsel hiçbir değerinin olmadığını açıkça kanıtlamıştır.
Bütün bu gerçeklere rağmen materyalist güçlerin denetimindeki medya ve akademik kaynakların telkinleri öylesine etkilidir ki, evrim teorisi bir tabuya dönüşmüştür. Evrimi inkar etmek hatta eleştirmek, bilimle çelişmek gibi gösterilir.
Batının popüler bilim dergileri ve onların yerli taklitleri, insanların evrim teorisini benimsemesi amacıyla yapılan propogandanın öncüleridirler. Bilimsel kaynaklar, ansiklopediler ve biyoloji kitaplarının bu konudaki rolü de görmezden gelinemez.
Bugün ise artık insanlar, evrimin nasıl dayanaksız ve bilime "rağmen" savunulan putperest bir din olduğu gerçeğini görmeye başladılar. Anti Darwinist propoganda -Allah'ın dilemesiyle-bunda çok önemli oldu. Darwinizm ile bilimsel mücadele etmekten kaçınmak ya da "İslami evrim” gibi hayali senaryolar üretmek yerine, Müslümanların bilgiyle donanmaları, Yaratılışın kanıtlarını göstermeleri ve bu büyük fikir mücadelesine destek olmaları gereklidir.
Fuat Türker tarafından 1/7/2012 9:22:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu yazıyı yazan arkadaşa soruyorum; darwinistler, ateistler falan filan bunları toplasan bir avuç adam etmez, Allaha inanıpta her türlü ahlaksızlığı, din istismarı yapanlara ne demeli...
Bırakınız onu bunuda islamiyetin içindeki zalimleri, müşrikleri ve kafir olmuşları tartışınız...
Gök sel tarafından 1/7/2012 8:00:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gök sel tarafından 1/7/2012 8:00:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gök sel tarafından 1/7/2012 8:03:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Fuat Türker
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=90209
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=73866
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=83271
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=87305
"Darwinizmle mücadele neden önemlidir?" sorusunun yanıtı yukarıdadır. Teşekkürler...