Sonbahar Başkadır Ankara da 3 Sezon 3 Bölüm
Hakan içinden küfrü basarak arabaya yöneldi şimdi acilen olay yerine gitmesi gerekiyordu kızlara ilk yardım ve acil müdehale başlamış ve doktorlar kızların durumunun iyi olacagını ifade etmişlerdi. Ama Panoradaki durum cok vahimdi telsizlerden kan anosları geliyordu 2 kişi şans eseri kursunların sıyırmasından dolayı ağırı yaralı idiler ama hayatı tehlikeleri yok olduğu bilgisi geçiliyordu telsizden hakan acilen panoraya geldiginde berkant tanfer beyhan ali hepsi orda idiler etraf gene perişan bir durumda idi birçok ifade alan polis ve tabiki savcı ve müdür de orda idiler hakanı görünce hemen ona yöneldiler sen ne sorumsuz ne bela bir adamsın dedi müdür hakana onu köşeye çekerek ne yapıyorsun sen bukadar canın hesabını kım verecek nerde ise 2 saat de bir beni bir bakan bir bürokrat fırçalıyor savcıda benide sürecekler hakan ne yapıyorsun sen diye konuşmaya katıldı hakan cevap vermiyordu sadece ordakı vurulan kucuk cocuga yogunlaşmıştı cocugun durumununun iyileşecek olduğunu duymuştu hastaneye götürülecekti birazdan aklına taa eskilerden kucuklugunden bir sahne geliyordu birgün sokakta oynarken arkadaşları ile iddaya girmişti hakan ve annesi onu kapının önunde her yanı şişmiş ve nefes almakta zorlanrıken bulmuştu idda üstüne zehirli bir bitki kökunu yemişti ama zehirli oldugunu bilmiyordu kı annesinin üzüntüsünü ve acısını görüyordu o anda yerde yatan vurulmuş kadında kadın cocuguna sper olmuş bu yuzden iki mermide ikisini sıyırıp geçmişti. kadında iyileşecekti hakan bu anonsuda duymuştu o esnada ambulansa anne ve cocuk bindirilmiş araba yolacıkarken hakan yeter be ne bağrıyorsunuz isterseniz beni alırsınız görevden diyerek ana geri döndü ancak sunu bilin adanalı ile bu adam birleştiler ve bir tuzak kuruyorlar ne olduğunu bilmiyorum ama bana karsı oldugunu düşünüyorum taktid sizin ama birşey demiyorsanız ben geri büroya gidiyorum adanalının yada bu adamın telefon kaydı yada bir yerde görülüp görülmediğine dair çalışma yapmak istiyorum zira deyip arabasına bindi aslında kafasında bir kaç bira ve biraz ağrı kesici içmek vardı çünkü başı agrıyor tum vucudu kırılıyordu .
müdür ve savcı yine ahakan birsey diyememişlerdi cunku ikiside hakanın haklı oldugunu biliyorlardı duşundugu seneryolar bir bir çıkıyordu zira ve ikiside ürperdiler acaba bu adanalı ne yapacaktı .
Adanalı ulustaotele yerleştikten sonra haberleri açtı ve panoradakı olayı duyunca damlarıan acilen ulusa geçmeleri bildirdi 45 dakika içinde habib de ulusta otelde idi adanalı adamların dönüp yarın için hazırlık yapın dedi bir araba ayarlayın ve berkantın kız kardeşinin iş çıkışı saatlerini belirleyin operasyondan sonra once buraya gelip biz boluya cıkarken sizlerde kızı alıp geleceksiniz tamam mı adamlar tamamdır abi dediler ve arabaya gidip gerekli ayarlamalrı yapmaya başladılar.
tüm bu yaşananlar hakanı veekibi cok germişti berkant ve tanfer beyhanıda alıp hakanda olmadığından evlere gitmeye karar verdiler takip edebilecekleri bir bilgi yoktu ellerinden zarife ugrayalım dedi tanfer belki hakan komiseride buluruz orda beyhan sanmam fulayadan sonra oraya hiç gitmedi dedi ama olsun olmazsa onuda alırız dediler ve zarife ilerlediler araba ile.
YORUMLAR
Hakan ;adanalı ve Habib'in yaptığı olayları çözmeye çalışırken,çok gergin ve içki 'de teselli ararken,bir de ,Berkant'ın kız kardeşinin başına gelebilecekleri acaba tahmin edebiliyor mu.?
Bakalım ileriki bölümlerde neler olacak,merakla ve beğeni ile okuyorum polisiye öykünüzü
kardeşcan.Kaleminize ve emeğinize sağlık.Tebriklerimle....