sessizce kıyametini bekleyen âşık
sessizce kıyametini bekleyen âşık
Sabah kahvemi içerken bir hüzün kapladı içimi kalabalık içinde yalnızlaştım birden biliyordum ki o an beni düşünüyordun biraz buruk biraz hüzünlü senin dünyandaki yalnızlığını hissettim bana ne kadar ihtiyaç duyduğunu ama bir o kadarda benden uzak kalışını, yüreğini benim gibi hisseden oldumu bilmiyorum kaç kadın ona ulaşabildi onuda bilmiyorum ama ayna gibi yansıyordun bana o yürekte barındırdığın acıların, özlemlerin,hüzünlerin, arzuların farkında olmadan gözlerimden iki damla yaş döküldü birden toparlandım çevremdeki insanların bana bakmalarını istemiyordum hemen uzaklaştım oradan evet yıllardır suskun çöle dönen yüreğim yağmura döndü önce çise çise sonra sağnak sağnak yağdı gözlerimden yanaklarımdan aktı aktı aktı adeta delindi o göz pınarlarım,ben ki senden önce acımı derinlere gömmüş kendi dünyamda adına huzur dediğim oysa kimliksiz varlığımla yaşayan bir ruhtum, evet biraz deli, biraz çılgın, biraz asiyim biliyorsun ama seninde benden farkın yok..
Bizim sevdamızın ne dünü nede bu günü var biz yarınlara sakladık yüreğimizi o yarınlar ki yeni bir hayat yeni bir merhabadır..Ama sen, önce söz bana varmısın, benimle bu yarınlara beraber yol almaya, yüreğin hazırmı, ruhun hazırmı, değilse hiç beni oyalama ben yalnız yol aldım, bu güne kadar olduğu gibi devam ederim, gücüm tükenene kadar sevgini yüreğimde kıyamete kadar taşırım, sen olsanda olmasanda yollar bana arkadaşlık edecektir..Hep söylerim biliyorsun ezelden ebede kadarsın sen rüyamsın sen özlemimsin, ama sen beklediğimin sen olduğuna hep şüpheyle baktın biliyorum, bazen ima ettin, oysa yüreğimdeki o hüznü, burukluğu görmedin, çünkü sen benim hayalimde olmak istemiyorsun, yüreğinde hissetmiyorsun, her zaman yalnızlıklara boğuyorsun hergeçen gün daha da bende kopuyorsun ve bir okyanus gibi derinlerdesin, kıtalar kadar uzaksın bunu her geçen gün dahada hissediyorum ve susmalarıma sığınıyorum, susuşlarım ki bir volkandır, bir çağlayandır ama bunu göremeyecek kadar uzaksın, sanmaki hissetmiyorum sendeki değişikliği, ruhun avuçlarımda özlemim hasretim ona her gün bir bir dökülüyor bunu bile almıyorsun, kapattın kapılarını ama unuttuğun bir şey var ben kapıdan pencereden girmem ben yürekten ruhtan geçerim ona engel olamaz ve kapatamazsın,çünkü benim ışık gücüme sevgi gücüme kimse set çekemedi, ben istemediğim sürecede çekemeyecek, oysa sen ben yaparım diyorsun, evet yaparsın biliyorum seni o kadar yürekten sevdiğim için gücüne karşı koyamıyorum biliyorsun, kalbimin tek direndiğisin, ruhumu bir vampir gibi emerek bitirecek olsanda seve seve o ruhu o yüreği sana veririm, ben senle var oldum senin elinde seve seve yok olurum..Benim sevdam yalındır derindir her insan kaldıramaz, yüreğin yoksa yolumdan çekil sen başka denizlerde yelken aç ben okyanusumda mücadelemi veririm..
Volkana dönen yüreğim her geçen gün biraz daha alevleniyor, özlemlerim her geçen gün biraz daha artıyor, neden söyle neden uzaksın benden, çokmu sıkıyorum seni, artık derdine çare olamıyorum, ruhunu dindiremiyorum, lütfen yüreğini ver avuçlarıma, ruhunu ruhuma, esirgeme benden bunu ben seninle hayattım, seninle varım, her gün senin ışığınla doğuyor, senin ışığınla batıyorum güneşim,ay’ım, yıldızımsın, kainatım varoluşumsun, sensiz amaçsızım biliyorsun, sevgim çokmu ağır geldi sana, her şeye rağmen seni sen olarak sevmek çokmu bunalttı, eğer varlığımla rahatsız olduysan seve seve çekilirim kenara...Böyle mutlu olacaksan bensiz huzur bulacaksan volkanımı söndürür bir dağa dönüşür sessizce kıyametimi beklerim...Biliyorsun yaparım biraz deli biraz çılgın ve biraz asiyim....
YORUMLAR
kapattın kapılarını ama unuttuğun bir şey var ben kapıdan pencereden girmem ben yürekten ruhtan geçerim ona engel olamaz ve kapatamazsın,çünkü benim ışık gücüme sevgi gücüme kimse set çekemedi, ben istemediğim sürecede çekemeyecek,
kendinden emin bir sevdanın aşk adına kavi sözleriydi.
duygular mısralarınıza sinmiş.
hüznün ve aşkın gözyaşları var.
güzel yüreği tebriklerimle selamlıyorum...