- 943 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNE GEL KENDİNE
Günlük yaşantımızda neler bizleri mutlu ediyor?
Neler bizleri üzüyor!
Loto veya her hangi bir bahis Kupu’nu yatırıp ve umutlarla şansımızı bekleyip mi mutlu oluyoruz?
Ardından sonuç vermeyen ve yatırılıp boşa giden paralara mi üzülüyoruz!
Fenerbahçe Galatasaray Beşiktaş vesaire maçlarındaki atılan gollerle mi mutlu oluyoruz?
Ardından şiddetli sataşmalar ağır hakaretler ağza alınmayacak küfürler kavgalar vurmalar ve kırmalara mı üzülüyoruz!
Sabahtan evinden ayrılıp Kahvehanede çayına kahvesine oyun oynayıp ve taşa kâğıda küfür etmeye devam edip bütün gün boyu ailesini ve işini ihmal etiğimiz zaman mı mutlu oluyoruz?
Ardından kumar oyununa kadar işi sürükleyip ve bütün her şeyini kumardan kaybetmeye devam edip yüzden gözden düşünce mi üzülüyoruz!
Meyhanelerde restoranlarda ve barlarda içip içip sızarak fuhuş ve her fenalığı yapıp ve normal sayarak sağlığını hiçe sayarak çılgınca eğlencelerde mı mutlu oluyoruz?
Ardından bütün kötülüklerin anası olan alkol belasını içip yapılan kazalara ailesine ve çevreye verilen rahatsızlık ve zaralara mi üzülüyoruz!
İşçisini acımasızca çalıştırıp onların sırtında haksız kazançlar elde edip kodaman olup para şan şöhrete kavuşarak mı mutlu oluyoruz?
Ardından bu günah ve haksızlıkların hesabını mutlaka bir gün ödeğeceğiz diye aklımıza gelince mi üzülüyoruz!
İslam’a uymayarak nevs şehvet hırs ve politika uğruna onurunu iffetini hiçe sayarak varlık sahibi olarak mı mutlu oluyoruz?
Ardından kişinin kendisi İslam’a uymayarak ve İslamı kendisine uydurarak İnsanların haklarını yiyip onurunu zedelemek İffetiyle uğraşanlara mi üzülüyoruz!
Sayacak o kadar şey var ki!
Bir sabah namazına kalkıp kıldıktan sonra alınacak manevi mutluluk kadar daha güzel bir mutluluk olabilir mi.
“HER CANLI ÖLÜMÜ TADACAKTIR”
“HER NEFİS ÖLÜMÜ TADACAKTIR”
“HER CAN ÖLÜMÜ TADACAKTIR”
Ayet-i Kerimeler de bizlere beyan edilir.
Gelin canlar ölüm gelmeden KENDİMİZE GELELİM
HAYRA YAKIN ve ŞERE UZAK OLALIM
Zararın neresinden dönersek Kârdır…
Hesabımızı Dünya’da iken kapatalım Ahirete sarkmasın…
Aklımızı başımıza devşirelim ve”ARTIK KENDİMİZE GELELİM”
*************************************************************************************************************************************
Al-i İmren Suresi, Ayet 185-Her canlı ölümü tadacaktır. Kıyamet günü ecirleriniz size eksiksiz olarak verilecektir. Kim cehennemden uzaklaştırılıp cennete konarsa o, gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı zevkten başka bir şey değildir.
Enbiya Suresi, Ayet 35-Her nefis ölümü tadacaktır. Siz bir imtihan olarak kötülük ve iyilikle deneyeceğiz. Hepiniz de sonunda bize döndürüleceksiniz.
Ankebut Suresi, Ayet 57-Her can ölümü tadacaktır. Sonunda bize döndürüleceksiniz.
*************************************************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.