- 1026 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ERKEKLER VE KADINLAR
ERKEK-KADIN
Araştırmalara göre Türkiyedeki kadın ve erkek ilişkileri sadece sexse dayalı oldugu belirlenmiş ve denmis ki erkekler kadınlarla gercek bir ilişki kuramazlar.Bunun ne kadarı dogru bilemiyorum ama bu hem kadın ilişkisinde hemde erkek ilişkisinde olsun araya bir ciddiyetlik girdigi anda sanki o gizem ve büyü bozuluyor.Tamamiyle kendi adıma yapıyorum bu yorumu.Hep erkeklerin üzerine yükleniliyor çoğu seyde peki kadınlar ne ister düsündünüz mü?kadınlar ahh kadınlar ne istediklerini bir bilseler….
Acaba gerçekten biz yasantımızda herseyi karıstırdıgımız gibi cinsellikle sevgiyide mi karıstırıyoruz.Yurt dısında bir erkek ve bayan yasamı, her anı ile yasayabiliyorken bu sex olabilir,baksa bir paylaşımda olabilir niye burada yasanamıyor.Bir erkek ve kadın arasında ki en büyük sorun birbirlerini dinlememekten ileri geliyor.Erkek kadını, kadın erkegi anlamakta zorluk cekiyor.Bu türk halkının bakış acısından kaynaklanan bir durum.Kadın ve erkek ne kadar kısıtlı hareket ederse o kadar birbirlerinden uzak oluyorlar.Birbirlerini tanıycak ve anlıycak pek zamanları olmuyor.Erkek bir kadınla,kadında bir erkekle arkadaslık kuramaz mantıgıyla hareket eden bir toplumdan daha ne beklenebilir ki…
Başka bir araştırma konusuna göre kadın erkegi çaktırmadan idare ediyormuş.İdare etme tarzı ise konuşmak degil, suçluluk duygusu vermekmiş.Erkekler hayatımızın en önemli varlıkları oldukları kadar en nefret ettiklerimizdir de.Bir kadını ele alalım, bir anneyi.Çocuk doğuran bir kadın belli bir süre sonra erkegi dışlamaya başlayıp tamamen sevgisini çocuguna vermeye başlar.Düşüne biliyor musunuz başka bir sevgi alış verişi.Belkide intikam zamanı kadın için bu zaman dilimi.Kadın artık sevgisini erkeğe (kocasına)göstermemekte ve uzaklaşmakta onu yalnız olduğunu hissettirmekte bu intikam değilse nedir.Kadınlar okuduğum kitaplara göre yaşamak istedikleri ilişkiyi çocuklarına aktarıyorlarmış okadar doğru yazılmıs bir cümle ki bu .Hele ki çocuk erkekse kadının duygusal eşi gibi oluyor çocuk.Manevi tüm sevgisini ona veriyor.ama kacınılmaz bir şey varki nereye kadar gidicegini düşünmüyor.Bazen düşünüyorumda çocukları büyütürken bizde onlarla büyüyoruz helede bu ilk çocuk ise aynı onun gibi bizde hiçbirşey bilmeden bir tutum ,sorumluluk içine giriyoruz.
Biz kadınlar sevgiye,saygıya,dürüstlüğe,cinselliğe,arkadaşlığa dahi açız.İlk önce erkek kadın ruhuna hitap etmeli çünki kadın ruhu okşanmak ister..Sevgi boşluğu cinsellikle kapatılamaz .KADIN DUYGUSALDIR.
YORUMLAR
kutlarım kalemine saglık
ama bazı şeyleride tek taraflı düşünmüyormusun veya düşnmüyormusunuz
tamam kadın bir gül gibidir bir ürkek güvercin kadar narin ve hassastır onun yüregi teni okşanmak isterde erkeğin yüreği tunç veya çeliktenmi
hiç duygusal olamazmı erkek onun duygusallıga hakkı yokmu
oda duygu sözcükleriyle okşanmak istemezmi sizce onun bu güzelliğe payı yokmu
bence her iki tarafında ilgiden hoş tatlı bir bakışla yüreklerin okşanacagını sanıyorum
tek taraflı ne sexk olur nede sevgi nede aşk
ben biraz okşanayımda ondan sonra ilgi uyanacagım diye bilme hakkı her iki tarafında hatası olur bence
saygı ve sevgilerimle
kaleminize saglık
mutlu kalın
siz yinede erkeğinde bir yüreği oldugunu unutmayın