- 477 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VEGERİ TUNE
Öyle boş geliyor ki hayat sensiz anlamsız geliyor bu dünya var mıyım yok muyum?
Düşünüyorum fakat var olamıyorum bir türlü var olma çabası içindeyken senli zamanları hayal ediyorum… umutlarım her daim senden yana bunu biliyorsun buna rağmen beni kendinden soğutmaya çalışıyorsun. Başarılı oluyor musun sanmıyorum. Sadece yüreğimde ince bir sızı oluyor fazlası yok. Ne ara sevmişim seni ne kadarda alevlenmişsin küçücük yüreğimde. alevlenen yüreğimde bin umutla seni beklemekteyim ki bana öğretilende buydu umut et umut etki yarınlar senin olsun… umut hayatın simgesidir. Senli o kadar umudum var ki hangisini düşünsem yüreğimde coşkun ırmaklar taşıyor. Seni düşündükçe içim içeme sığmıyor. Bazen kendi kendime boş ver diyorum ve aldırma diyorum bu da gider elbet fakat yüreğim bunu kabul etmiyor. Şimdi öğrendim sevmenin nasıl bir şey olduğunu demek aşk, sevgi böyle bir şeymiş.
Hani uçurum çiçekleri vardır ya uçurum kenarlarında yetişir. Görünüşü kokusu o kadar güzeldir ki onu elde etmek için çok çabalamak lazımdır. Bin bir türlü yöntem kullanarak onu elde etmeye çalışırsın incitmeden ona zarar vermeden uçurum kenarından koparım almak istersin işte sende bir uçurum çiçeğisin ve her günüm seni düşünerek geçiyor ve seni o uçurum kenarından koparıp almak istiyorum. Ve sana ulaşamadığım her günümde sana olan sevgim daha da artmakta sevgiye susamışçasına seni hak etmeye çalışıyorum ve hak edeceğim senli o güzel günleri her dem zihnimde zikretmekten kendimi alamıyorum… ez ji zanîm uçurum çiçeği sana ulaşmanın zor olduğunu bunun farkındayım sende farkında ol vegeri tune ben senden VAZGEÇMEYECEĞİM…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.