- 1082 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Akrepleri Sever misiniz?
Bi gün günlerden biriydi..ama ne de gündü….saati bile çok net hatırlıyorum hemde acaip net..evettt ..saat hani akrebi (parantezi erken açtım daha hikayenin başında şöle bi event(olay) var ama.. açıklamam lazım bu yanlış anlamayı..evet ..benim bir yanlış anlamam aslında hımmmm…. sankim yanlış filan deilde çocuk aklımla ve de ….. yaşımın verdiği şimdiki bu ara dinlenmede olan aklımla hiç bi anlam verememişimdir bu kelimeye..o da ..yani bu kelime anlamında ..şudur kiii..neden akrep denmiş saatin içinde salına salına bi oraya kah da buraya gidip gelen o küçüküne ..?neden ha..?nedenn?sorarım sizeee…neden ?neyse…hadi öbürü tamam da ..yelkovan …aaaa bak bu da bi anlamsız geldi yazarkene birden …içimden 3 4 kere yelkovan yelkovan yelkovan deyince mayıştı sanki kelime ..cık cık cıkkk…neysem …şimdi herkesin de bildiği gibi ..-tamam bebekler ve çocuklar bilemeyebilirler normal şartlar altında ve de ışığında ..ama onlarda bir gün gelecekkk ve bu çok müstesna bilgiyi öğreneceklerdir -…evet olay budur..akrep aslında ama gerçekten valla ..akrep bir hayvandır..hani böle kıvrımlı ürkünç bi kuyruku vardır boğum boğum ..ayyyy….disgustingggg….kahverengi olur bi de tuaf bi renk..hani alıpta elime hanimişte akrebim benimmm hanimişş canım canımmm demediğim için pek bi ayrıntılıda anlatamıyorum akrep hayvanısını ..ama bildiğim bi bilgi de az buz deil hani boğum boğum çikini hakkında..anacım bu bi soktu mu alimallah vay vay vayyy..öf yandığının resmidir veya fotokopisidir ..bilemicem artık ayrıntısiynen ..bi de bu hayvancağızın –garibim çok çekmiştir çokkk..-etrafına ateş neyin yakarlar ..ama bunu acımasız çocuklardan çok koca koca evinin erkeki adamlar yapar çoğunlukla..-böle ateş yakıp hıdrellez ateşi gibin (Meşhur İzmirimin meşhur Hıdrellez geceleri vardır amma bu gecenin sıra geceleriylen pekte bi ilgisi falan yoktur hatta konu dışıdır ve de pekte konuyla iştigal etmemektedir…) etrafında bu boğum hayvanısının kendini mecbur kalıpta nasıl sokup bi tür intihar edeceğine dair şu az buz her saat başı deil her daim etrafımızda duyulan nidalar eşliğinde bakarlar..nihahaaa...heyt leyyynnnn hüso ..ehi ehi ehiii..bak ule …ehi ehüüü ehi..akrep nası dönüyo lenn kendin etrafundaaa ...hele bakun loooo…..hüso da bu hikayenin konusunda olduğu için sert bir hareketle o sırada mahalle pakkalından evine ekmek almış ve de bi koşu tek katlı gecekondu evceğizine yemeğe yetiştirmeye çalışan hafif tombul ,çiçekli fistanlı, Muzaffer emminin meme kanserinden rahmetli olan ilk karısından olma en böyyük kızı 14 yaşındaki terütaze Süreyyanın arkasından bi tuaf böle iç çeke çeke baktığı pozisyonu hiçde istemeden terk –i diyar ederekkk dönerrrrr …oooo…ihiiiii ihhhiiiii .peh peh pehh…ihi höööö diye tütün lekeli ,sarı aralık kazma dişleriyle pişmiş ve de binaaleyh baharatlanmış kelle şeklinde sırıtmaya koyulur…hep birlikte sanki Phantom of the Opera şarkısını bi huzurrrr ve de iştiyak içinde dinlermişçesine akrep hayvanısına bakarlar ..gözleri yuvalarından çıkmış ve işlerine gitmektedirler sankim …bu ne helecannn bu ne bi böle sankim sevinelesi ve de kendinden geçilesi bi olaydırrr …başka hiçbişe ilen filan da kıyaslanamazzz..ne kitap okumakkk ..ne sokaktaki kiri kağıdı temizlemekkk, ne yaşlı ya da çocuklu insanlara otobüste yer vermekkk ,ne yerlere tükürmemekkkk ,ne ATM önünde para çeken insan evladına saygı babında azcık uzakta durmakkkk ,ne araba camından sigara küllüğünü hörş diye cadde ortasına dökmemekkkk ,ne ağaç dikmekkkk ,ne suyu idareli kullanmakkk ,neeeeeeeee…evetttt…az ayrıntı vermek istedimdi..peküüü.. sustum…herneysem…hüso ağa ile tecavüzcü coşkunun halasının kızının oğluyla hemşo olan levo ağa ,akrep arkadaşımızın istemeyerekte olsa-ki bunu yazarken bile sinirlerim bozuluyo şeytan meytan işte her neyse git vur kafaya kafaya bunların baltayinen diye dürtüklüyo-kendi kendini sokmasını ve ölmesini ağızlarından Büyükçekmecede olan su rezervlerinin hepisinden daha da çok debisi olan salyalarını akıtarak izler izler ve izlerlerrrrr……aferimdir onlara… çokkk afferim hemdeee…onlar ne de ama ne de ilginç bişi yapmışlardır…..mutlu ,huzurlu ve tatminkar bi şekilde kaşına kaşına uzaklara gitmek için yol alırlar…………..
Böle bitirmemmmm aslaaaa ….sonları ne olmuştur bu Hüso ile Levonun?evettt...Hüso ağa bozuntusu daha geçen ay Seloların Selmanın (isimlere takılmayın lütfen Selma halamdır ..aileden bi isim koyuyom da hep) amcaoğlu tarafından 36 yerinden bıçaklandı ..töbeee.. bide yakmışlar adamı üstüne benzin döküp iyi mi?..hayır..oldukça kötü tabi Hüso için ..ee ölmüş vesselam…Levo kardeşimize nolmuşşş ?...ha nolmuşşşş?..eh işte olcağı var ya.. bu işe gidiyo sanayiye..3 yıldır Zekai abiylen çalışıyomuş zaten..neyse… orda böle koca koca döküm kazanlar var..eee..sen bu salağım geri geri giderken- artık diyenin yalancısıyım da ama güya Zekai abinin Tükkana yemek neyin getiren genç irisi kızı Zehraya bön bön bakarkene –git patttt diye düş asit kazanına ..eeee erimiş işte..ha bişi deil ..gömmeye adam yok..töbeee ….amannnnnn kimse böle bi ölümü hak etmiyorrrrr ….dicem ammaaaaaaaaaaaaaa……….)..saat 4..14 dü ve artık uyumalıydım…..
SON SÖZ : BEN AKREPLERİ ÇOK ,HEM DE ÇOK SEVERİM……….