UNUTMADIK...
UNUTMADIK KİMLERİN GOCUNDUĞUNU.
Biz yazarına ve sana kimlerin şiddetle karşı olduğunu ama söze gelince de yerli ve millilikten dem vurduğunu iyi biliyoruz.
Unutmadık Konya da okunurken yere oturan soysuzları, unutmadık çoğu törenlerde okunduğunda ayağa kalkmayan sözde yerli ve milli olduğunu iddia eden o şerefsiz dönmeleri.
Ak mallar unutabilir ama BOZYELELİ GURTLAR asla UNUTMAZ Türk Milletine ve Milli değerlerine ihanetçileri.
UNUTMADIK ödüllendirilen bir GANCIK var değiştirilsin diye aklınca kamu oyu oluşturmak için az yırtmadı bir yerlerini.
SON SÖZ ULAN DEĞİŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLANLAR SİZLERİDE, AVRATLARINIZI DA ALIRIZ MAKAMINIZ, MEVKİNİZ NE OLURSA OLSUN.
ANLAŞILMAYAN BİR ŞEY VARMI.?
EY BURNU KAF DAĞINDA OLAN DÜNE KADAR EKMEĞİ BİLE VERESİYE ALANLAR.
KİMSE TÜRK MİLLETİNDEN BÜYÜK VE DEĞERLİ DEĞİLDİR.
GİDECEK OLANLARI MİLLET GÖNDERECEK.
KİMSE TÜRK MİLLETİNE TEPEDEN BAKAMAZ...
BİZİM MİLLİ DEĞERLERİMİZ DAHA ÇOK BATACAK BİR YERLERİNİZE.
Son YURDUN UÇMAĞ olsun sayın MEHMET AKİF BEY.
AND OLSUN...
YILDIZ VE AY GÖKTE DURDUKÇA
GÜNEŞ VAR OLDUKCA OKUNACAKSIN MİLLİ MARŞIM..
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Günaydın NOGAYTÜRK soylu Türk kadını,
Ülkemizde yaşanan özünden kopma ulusal ve geleneksel değerlerimizi adım adım etkisizleştirme çalışmalarına, bu uğurda çaba harcayanlara dik duruşunuzu saygı ve hayranlıkla izliyorum.
İyi ki, varsınız.
Atatürk, yaşayacaktır dünya durdukça.
Mehmet Akif, O'nun eseri söylenecektir her yerde...
Ve Andımız'ı silemeyeceklerdir gönüllerimizden.