- 326 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Para Kazanmak Ve Militan Olayı
Bazıları para kazanmayı kolay sanıyor. Para kazanmak kolay değil.
Ben seksenbeş tlye yevmiyeye gittim. Sabah erken kalktım kahvaltı yaptım, ondan sonra öğle yemeği için azık ve su hazırladım. Sabahtan akşama kadar çalıştım. Ayakkabı heder oldu, elbiseler heder oldu. Birde bunları yani elbiseleri yıkadım. Sonrasında duş aldım üşüdüm, soba yaktım. Sadece bunları bile düşsem yevmiye elli tlye gelir. İşkembeden atmak kolay ama gerçekler başka.
Ben kimsenin militanı değilim. Kimseye durup dururken laf etmem. Kim olursa olsun hak edene hak ettiği sözü söylerim. Keşke herkes benim gibi olsa. Benim gibi olanları tenzih ederim. İyi bir şey görürsem överim, kötü bir şey görürsem yererim.
Bazıları kendini eleştireni terörist ilan ediyor. Keşke beni satanlar satmasaydıda beni eleştirseydi. Satan hain olur ona terörist de denir; ama eleştirene militan, terörist denmez.
Şerefiyle, namusuyla, ahlakıyla çalışan, görevini yapan herkes tarafımdan saygıyla karşılanır. Şerefiyle, namusuyla, ahlakıyla çalışmayan, görevini kötüye kullanan herkes benim düşmanımdır; ve hak ettiği lafları işitir, işitmesi de kaçınılmazdır.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.