- 611 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
Savaş Başladı
Hayatıma saldıran düşmanlara şişmanlara dün evin önünde bağıra bağıra küfürler etmiştim.
Hızını alamayan düşmanlar bugün de kedilerime saldırdı. Tabi meydanı bu düşmanlara bırakmayıp gerekli cevabı verdim.
Ben istediğimi yapıyormuşum, düşman hizmetçisi öyle söylüyor. Ben bugüne kadar kimsenin hayatına musallat olmadım. Çamur insanların olduğu her yerden ceketimi alıp çıktım. Benim hayatıma da musallat olmaya kimsenin hakkı yok. Herkes kendi yoluna gitsin, kendi yolunda yürüsün.
Beni sindirmek, susturmak, istedikleri gibi de at koşturup yaşamak istiyorlar. İstediklerini yapacaklar, bende olur abi, tamam abi, olur abla, tamam abla, evet abi, evet abla diyeceğim bunu istiyorlar. Böyle bir dünya yok. Benim hayatımda bu tür şerefsizlere yer olmadıda olmaz da.
Bu topraklarda yaşama hakkı bizlere, atamız Mustafa Kemal Atatürk’ten kaldı. Yaşama haklarımızı vatan hainlerine bırakmayacağız; nereye kadar giderse, sonuna kadar savaşacağız.
29 Mart 2017 17:16
Düzenleme: 15 Şubat 2020
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Beni sevmedikleri için kedileri sevmiyorlar. Bir ara bir yazımda şiirlerimi çaldılar diye yazdım, kedilerin su tasını kestiler. Kedilerin su kabını kestiler. Ne diyelim mahalle bekçilerinin çoğalması dileğiyle. Gerçi onların da maaşı 5.000 TL'ye yakınmış. Biz sürünmeye devam edelim. Ben beş altı ay zar zor restaurant garsonu olarak çalışıyorum, bekar evinde yani bir oda evde oturuyorum. Gelde yaşa ve geçin. Memleketin hâli bu.
Yakuphan Kılınç
Yazını çok sevdim Yakuphan,sabah sabah gülümsettin.bunlardan her yerde var,bazı insanlar hayvanları sevmiyor,
yakuphan kılınç
Helal Olsun
Elektrik panom dışarıda, boynuzlunun hizmetçileri elektriğimi kesip duruyor. Allah düşmanın bile merdini versin. Namert olunca böyle oluyor. Buna niye boynuzlu diyorum biliyor musunuz? Eşi bunu boynuzlamış, vallahi çok güzel etmiş, boynuzluya karşı koz olarak kullanıyorum. Elimdeki en güçlü malzeme bu. Helal olsun kadına.
Yakuphan Kılınç