- 810 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SAVAŞ OYUNLARI
3. Dünya savaşının falan olacağı yok
Ne İran nede Amerika bu iki g...vereninde savaşacağı falan yok.
Bunlar dolar ve petrol fiyatlarının yükselmesi için,
Danışıklı dövüş içindeler yoksa nükler silah, bir üst düzey yöneticinin ölmesi,
Yada haber verilerek boşaltılmış bir üsse atılan üç beş demir parçasının meselesi değil.
Zira bu yaşananlar onların umurlarında bile değil.
Bu iki g...veren birlikte bir oyun içindeler,
Zaten geçmişlerine baktığımızda biri şeytanın bile yanında çırak kaldığı Şah İsmail’in ülkesi.
Diğeri İngiliz Genel evlerinden alınıp yeni keşf edilmiş bir kıtaya götürülen orospuların yerlilerle ve İngiltere’den alnıp yerli kadınlara tecavüz etmeleri için götürülen İngiliz sapık erkelerin birleşmesi sonucu meydana gelen bir millet.
Velhasıl kelam sözün özü Dünya’yı kaosa sürüklemek için birlikte tertip ettikleri bir oyundur bu son yaşananlar.
Ha bide bunların ağa babaları var,
Lağnetlenen bir kavmin geri kalan enikleri Yahudi İsrail’i
Ve anasını boyayıp çıkarı için satacak İngiltere
Sonuç olan mazlumlara çocuklara ve daha çok suni Arap’lara oluyor...
YORUMLAR
Emperyalizmin ayak oyunları bitmez, tükenmez. Hakeza İran'da aynı şekilde onlarda da bitmez bu Alicengiz oyunlar. O kadar sıkıntı çekiyorlar toplum olarak yine de vazgeçmiyorlar cart curt etmekten, nükleer silah üretmeye çabalamaktan, havlayıp duruyorlar. Adına bakıp da ''İran İslam Cumhuriyeti'' sakın Müslüman bir ülke zannetmeyin, en azından yöneticilerini, öyle sanmayın. Savaş her toplum için yıkıcıdır ve analar ağlar durmadan. Barış özlemi ise hiç bitmeyecek insanların. Kısa olmuş yazı daha derinlemesine irdelenebilirdi. Yine de kutlarım dikkat çekmek açısından güzeldi...